Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dana01 schreef:Ah, dus na de bunnies ook geen kippen nemen zie ik wel
LaPluche schreef:Is er iemand die een fruitboom in een tuin heeft?
En kan dit in een tuin die op.het Oosten ligt?
En zijn er meer mensen met kipjes in de tuin? Ik zit stiekem te denken om 2 kipjes van de legbatterij te adopteren.
Kaka schreef:Ik heb 3 legkippen in de tuin en hiervoor 3 krieltjes. De krieltjes liepen altijd los, maar deze houd ik in de ren omdat het echt gatengravers zijn. Ze hebben heel ruime ren en mogen dagelijks even de benen strekken in de tuin, maar ze schoffelden al mijn planten om.
Annetje schreef:Was hangt hier altijd binnen.
Hier in de Intratuin was het ook redelijk druk. Ik heb van de actie 2x duizendknoop en mijn moeder deed ook mee en doneerde mij een vetplantje voor bij de stenen rond de vijver.
Verder wat bodenbedekkers gehaald. Ik zat van de week in de tuin en kwam er achter dat ik vond dat we veel te veel lage dingen hebben en dat je te veel de schutting ziet, dus we hebben ook 3 klimplanten meegenomen. Mijn vriend heeft ook nog 3 planten voor in de vijver gescoord.
Helaas was toen toch wel het geld op, dus geen struiken meer kunnen halen. Struiken zijn ook nog nodig, een stuk of 3 om de gaten op te vullen.
Neonlight schreef:Zou goed moeten zijn. Wat voor grondsoort hebben jullie? Klei moet meer zuur gemaakt worden dan zandgrond.
Letizia schreef:Misschien leuk als je weet wat je wilt
Maar wil volgende week even naar een t u incentrum hier in de buurt waar ze ook advies op maat geven