Verstandig dat je omgepot hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Gisteren naar de dierentuin geweest (Ouwehands) en een paar mooie reuzen gezien.
[ [url=m/pzW6MV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Monsterblaadje.
[ [url=m/gZl72a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hPCbrt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MRgEHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Check die Stromanthe.
Solleke_Noah schreef:Ik lees stilletjes mee, val even binnen. Voor mijn zus, ook een echte planten-gek, had ik voor haar verjaardag gepersonaliseerde plantenlabels gemaakt met houten bestek van de Action. Misschien nog een idee voor iemand hierZe heeft meer dan 40 planten dus heb er wel even werk mee gehad
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
WendyBZ schreef:Ik heb hulp nodig met mijn MonsteraIs een vrij nieuwe aanwinst, ik geloof dat ie hier nu een week of 3 is en hij is fanatiek extra bladen eruit aan het persen. Ik wil er nu wel zo'n mosding in zetten, maar hoe doe ik dat? Verpotten en dan erbij inzetten, en welke takken kan ik opbinden?
[ [url=m/jJiZNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hBFFBs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Ik vind het mooi!
Ik ga toch afscheid nemen van mijn favoriete plant. Hij is giftig voor huisdieren en ik kan hem nergens veilig ophangen, omdat ook als ie hangt, hij bijna tot de grond komt en inmiddels heeft ie besloten om zowel te hangen als te klimmen. Mocht iemand willen ruilen voor een niet giftige plant omgeving Utrecht, heel graag! Want het is echt een prachtige epipremnum.
[ [url=m/nMP9gQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Oh nee, jammer dat je zo ver weg woont! Ik woon in Friesland en wil wel ruilen, ook wel voor geld. Maar Utrecht gaat 'm niet worden![]()
Mijn huisdieren blijven gelukkig volledig van planten af. Mijn hond was laatst alleen iets te hard tegen mijn monstera aangelopen waardoor het blad is doorgescheurd maar het blad is nog wel helemaal groen dus ik denk dat ie er niet zo veel last van heeft?
Fair schreef:Ik vind het mooi!
Ik ga toch afscheid nemen van mijn favoriete plant. Hij is giftig voor huisdieren en ik kan hem nergens veilig ophangen, omdat ook als ie hangt, hij bijna tot de grond komt en inmiddels heeft ie besloten om zowel te hangen als te klimmen. Mocht iemand willen ruilen voor een niet giftige plant omgeving Utrecht, heel graag! Want het is echt een prachtige epipremnum.
[ [url=m/nMP9gQ.jpg]Afbeelding[/url] ]