Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb de politie (treitertrol heeft met gif lopen spuiten over mijn beukenhaag, wat er nog van over is) gezegd dat ik die schuur binnenkort een keer in de fik steek. Dat nam ze maar niet serieus. Nu zou ze langs komen, afgelopen dinsdag of vandaag, maar nog steeds niets...... wijkagente dacht ook dat die malloot daar woonde want er zat toch een huisnummer op? *zucht* ben ik daarom 2000 euro arme aan advocaat en kadaster om mijn gelijk te halen, maar dat krijg ik niet. Had ik maar eerder geweten dat die wijkagent er zo over dacht, had mijn zaak tegen de gemeente een heel stuk sterker gemaakt.

dat maakt het dan weer okay 
Wist alleen nog dat het om een huis uit ongeveer 1925 oid ging. Toen ik dat zei begon hij met zijn papieren tegen zijn hoofd te slaan
'Oh god, dan weet ik alvast wat ik nu weer kan verwachten.'

Misschien morgen toch maar briefje op het raam hangen dat we niet meedoen aan de open huizendag, ook zo sneu als mensen voor een dichte deur staan omdat ze niet meer gekeken hebben. Of is dat heel suf 
En niet zo'n groot perceel dat uitbouwen nog een optie was. Ander was ouder, wisten we dat er nog eea aan gedaan zou moeten worden maar wel enorm perceel dus wel gaaf. Tuin was ook geweldig maar binnen was 1 grote hokkerige, benauwde bedoening en kan niet makkelijk iets anders van gemaakt. Dus helaas, die valt ook af. Morgen maar eens een rijtje huizen bekijken, paar met m'n lief maar heb ook uitje van m'n werk dus hij gaat daarna verder met z'n moeder samen. Sfeer proeven kan ie ook alleen en als het dan wat is kunnen we nog samen terug. Ook nog een huis opgeduikeld wat ook al 6 jaar te koop staat en nog veel te duur is. Willen toch een bezichtiging plannen en evt een heel brutaal bod doen. In het kader van, nee hebben we...