Wij kopen meestal ook bij kwekers inderdaad, maar de prijzen zijn nu niet zo verschillend. Vorig jaar bij een goedkope kweker flink ingeslagen, maar laatst waren we daar en toen was alles juist erg duur. Ik denk het een beetje ligt aan het seizoen en wat ze als aanbod hebben?
Ik ga meestal naar een kweker en dan laat in het seizoen. Scheelt de helft.
Phylos
Geplaatst: 23-03-19 22:33
Hier is de tuin leeg. Wit zand op de goede plekken en een eerste ronde zwart zand. De tegels liggen klaar voor de stratenmakers volgende week zaterdag. De borderstenen komen deze week en het gras over 3 weken Ik ben zó benieuwd. Deze week de elektra in de tuin nog iets aanpassen, we kwamen van alles tegen bij het graven. De stratenmaker gaat de 2 lastige lelijke onhandige putten nog afdoppen.
Ik vond het vandaag wel heerlijk weer om in de tuin te werken. Ik heb het gras gemaaid voor de eerste keer dit jaar, beetje gesnoeid, de intratuinplantjes in de grond gezet. En toen voelde het ineens weer als voorjaar
noviceh
Geplaatst: 24-03-19 22:37
Wauw, dát is een mooie vlinder!! Waar kwam hij op af in jullie tuin?
Hier vandaag een deel haagbeuk verplaatst, een aantal alliumbollen die aan het uitkomen zijn opgeschoven omdat ik wat hortensia’s moest verplaatsen. Een aantal meter lavendel van de achtertuin naar de voortuin verplaatst. Ook gras gemaaid en de tuin opgeruimd. Van de week 6 nieuwe tuinstoelen en een tuinbank halen. Dan zijn wij klaar voor het mooie weer!
senna21
Geplaatst: 24-03-19 23:42
Een grappig dier. Ik zou 'm hebben aangezien voor een nachtvlinder. Weer wat geleerd.
Jolien87
Geplaatst: 25-03-19 00:01
Ik heb vanmiddag huilend de tuin staan snoeien met mijn zus. Ik heb besloten om een punt te zetten achter mijn relatie en dat betekent dus ook dat we ons huis moeten verkopen, inclusief de tuin die we eind vorig jaar hebben aangelegd. We keken er allebei zo naar uit om alles voor het eerst in bloei te zien maar dat gaan we dus niet meer meemaken en dat deed me ineens heel veel verdriet.
Achterin de tuin komt een schutting met overkapping en schuur, verder eerst alleen gras en bloembakken op hoogte vanwege de konijnen, als die er niet meer zijn mag ik van mezelf alles volplanten