Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pantarhei schreef:Is leuke locatie en niet zo woest qua prijs. Is dit vlak bij die menstal van Koos de Ronde?
Cayenne schreef:Nu ben ik ook benieuwd hahaha
Misschien iets van verzamelobjecten? Hoewel ik bij foto 18 eerder aan gereedschap denk.
Mri schreef:Cayenne schreef:Nu ben ik ook benieuwd hahaha
Misschien iets van verzamelobjecten? Hoewel ik bij foto 18 eerder aan gereedschap denk.
Bij 18 zie ik voorraad.
Bovenin flessen frisdrank. Maar ik dacht ook iets als brinta te herkennen. Het is niet helemaal wit gemaakt. Als je inzoemt zie je nog het een en ander een klein beetje.
Als je het mij vraagt gewoon "boodschappen", pakken pasta (gelige) de filter koffie (beetje rechts bovenin in het wit) drank flessen (bovenop) etc.
Voorraad kamer van Amerikaanse extreem couponing doet het mij aan denken.
Foto 28 gaf mij het gevoel van dozen met dossiers oid. En de laatste zijn voor mijn gevoel dozen met spullen. Wellicht staat er op de zijkanten wat erin zit (bv leveringen uit het buitenland)
De rest van de spullen denk ik doz
Cayenne schreef:Ik snap dat de locatie gewild is, maar zo bijzonder vind ik dit huis nou ook weer niet dat je er 5 miljoen euro voor mag aftikken![]()
https://www.funda.nl/detail/koop/bergen ... /89162649/
Ibbel schreef:Cayenne schreef:Het zit wel aan een hele drukke doorgangsweg naar het strand.
Dat moet je ook maar net willen.
Merk je niets van. Als het druk is, staan al die auto's stil, dan is het één grote file![]()