horsii schreef:Ja volg er meerdere op Facebook. Omdat wij heel breed zoeken lijkt een aankoopmakelaar mij niet alles.
Wij wonen nu in zuid Holland en zoeken in Brabant, Overijssel en regio Veluwe.
Wat voor iets zoek je?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Char_lotte schreef:Ohh, dit topic had ik eerder moeten vinden! Mijn vriendin en ik moeten van de zomer uit ons huidige appartement (is een studenten appartement en wij zijn bijna klaar met studeren), dus we zijn eind november begonnen met zoeken naar een koophuis. Vorige week eindelijk iets gevonden dat helemaal naar onze zin is, en ons bod is van de week geaccepteerdWaarschijnlijk kunnen we er de laatste week van maart al in, dus dat is top.
Wel ook flink boven de vraagprijs moeten bieden. Ik had van tevoren echt onderschat hoe krap de woningmarkt is en hoe snel alles weg is.. Bij 1 makelaar moesten we al bieden op een huis om überhaupt te kunnen komen bezichtigenEcht gekkenwerk.
Makelaars volgen op Facebook heeft ons ook echt geholpen om overal op tijd bij te zijn qua bezichtigingen! En verder actief zoeken op Funda, en 's ochtends zo vroeg mogelijk bellen. Succes met zoeken allemaal!
Narya schreef:Ik heb prijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Char_lotte schreef:Precies mijn gedachte jaWij zochten in de buurt van Rotterdam, eigenlijk in alle dorpen/ steden die er omheen liggen behalve in Rotterdam zelf
Onze voorkeur ging uit naar Spijkenisse, Capelle a/d IJssel of Dordrecht.
Char_lotte schreef:Bij 1 makelaar moesten we al bieden op een huis om überhaupt te kunnen komen bezichtigenEcht gekkenwerk.