Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Onze nieuwe bank is vandaag geleverdgekocht voor het nieuwe huis, dus hij staat in deze opstelling nog niet optimaal
ben er heel blij mee, vooral omdat ik twijfelde of het bij het kleed zou passen. Maar vind het er heel mooi staan
[ [url=m/GCRERE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doubtless schreef:Onze nieuwe bank is vandaag geleverdgekocht voor het nieuwe huis, dus hij staat in deze opstelling nog niet optimaal
ben er heel blij mee, vooral omdat ik twijfelde of het bij het kleed zou passen. Maar vind het er heel mooi staan
[ [url=m/GCRERE.jpg]Afbeelding[/url] ]
ClaudiaHS schreef:Zijn er hier ook mensen die een kunststof vloerkleed hebben?
Ik zie hele leuke op internet maar officieel zijn ze bedoeld voor buiten.
Mijn man wil graag in ons nieuwe huis een kleed bij bank, maar wij hebben 2 honden en zie mezelf nog niet 2x per dag zo'n kleed zuigen.
Dus kunststof leek mij een mooie oplossing.
Ook evt makkelijk buiten af te spuiten.
MamaMiesje schreef:ClaudiaHS, wij hebben twee van die kleden in de tuin idd. Zijn best leuk (bij Action gekocht overigens)
Voor binnen..kweenie...ik denk te glad? Moet dus dan wel anti-slip onder. Proberen kan in ieder geval altijd; zo duur zijn ze niet.
karin1985 schreef:ClaudiaHS schreef:Zijn er hier ook mensen die een kunststof vloerkleed hebben?
Ik zie hele leuke op internet maar officieel zijn ze bedoeld voor buiten.
Mijn man wil graag in ons nieuwe huis een kleed bij bank, maar wij hebben 2 honden en zie mezelf nog niet 2x per dag zo'n kleed zuigen.
Dus kunststof leek mij een mooie oplossing.
Ook evt makkelijk buiten af te spuiten.
Ik heb een grote van 1,90x2,90 liggen onder de zithoek. Bank staat er net op met de voorpoten. Gaat prima. Is inderdaad super met schoonmaken. En heb nog niks gebekt van gladheid.