Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liekec schreef:Got him!
[ [url=m/lQ0Uvg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Satisfying San!
Air schreef:Mossel schreef:Gewoon ruimte maken![]()
Ik heb m’n plantjes binnen![]()
[ [url=m/6yGpzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5hP5DA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn mooi
Liekec: jeetje wat een joekel heb je al! Mag wel een grotere pot als daar nog wat bij in moet
liekec schreef:Ik ben nog steeds desperate opzoek naar de Hoya Linearis! Dus als iemand iets weet..
Ik heb een gratis kopstek van de monstera gewonnen, die ga ik mooi bij mijn grote plant zetten aan de onderkant zodat ie weer wat voller is daar.
[ [url=m/4raRwa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puera schreef:Mooie planten weer!
Liekec, weet niet wat je budget is maar volgens mij is de Hoya Linearis leverbaar via Stekjesenzo.nl.
https://www.stekjesenzo.nl/product/hoya-linearis-xxl/
Puera schreef:Mooie planten weer!
Liekec, weet niet wat je budget is maar volgens mij is de Hoya Linearis leverbaar via Stekjesenzo.nl.
https://www.stekjesenzo.nl/product/hoya-linearis-xxl/
Mossel schreef:Gewoon ruimte maken![]()
Puera schreef:Mossel schreef:Gewoon ruimte maken![]()
Welke soorten zijn dit eigenlijk? Philondendrons?
Een knappe Tineke, Air! Balen van je Hoya-stek. Meestal kan een Hoya wel wat hebben, maar qua stekken weet ik er nog niet zoveel van.
Mijn skeletplant heeft de riedel. Die maakt ineens nieuwe bladeren aan.
Air schreef:[ [url=m/SncUQB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net de Tineke stek in de potgrond gezrt, als de nieuwe blaadjes wat groter zijn haal ik het oude blad er af.
Mijn Hoya Krimson Queen stekje gaat niet zo goed, ik denk toch overwaterdwas al een blad geel geworden en net viel er weer een blad af
Hoop dat het nog goed komt.
black_kelpie schreef:liekec schreef:Ik ben nog steeds desperate opzoek naar de Hoya Linearis! Dus als iemand iets weet..
Ik heb eventueel wel een heel goed gewortelde stek voor je. Staat nu nog op water. Hij is een meter lang ofzo, dus je kunt hem ook nog wel opdelen
xJennifx schreef:@air, ook nog nooit zoiets gezien, mooi! Wordt dat een grote of blijft die redelijk klein?