4EverHobbes schreef:Gefeliciteerd Swah!
Ik ben inmiddels hypotheekmoe... Niet meer zo blij met de hypotheekadviseur. De communicatie is echt om te huilen, ik moet elke keer smeken om een bevestiging van ontvangst als ik stukken heb gemaild en elke keer verandert er weer wat. De kosten voor het hypotheekadvies zijn echt heel hoog (we betalen 2700,-) maar ontzorgen doen ze niet echt. Ik heb ze bijvoorbeeld een uitgebreid stuk gemaild met bijlagen waarin de afkoop van mijn krediet wordt toegelicht. Krijg ik een mail terug, bedankt we hebben het doorgestuurd naar de geldverstrekker. Graag nog even de stukken toesturen voor bewijs aflossing van het krediet.
Sorry maar daar word ik echt doodziek van. Ze lezen dus gewoon overduidelijk niet. Bah.
Pfff ik ben er echt een beetje zat van. Dit is echt de laatste keer dat ik een huis koop. En de laatste keer dat ik met deze adviseur samenwerk... hoe aardig hij ook is.
Moest ik even kwijt hoor.
Heeft die beste man geen baas? Zo ja daar eens aan de bel trekken? Anders geld terug en bij een ander de boel laten regelen. Die van ons was soms ook wat warrig maar wel echt goed en heeft ons een advies gegeven die anderen niet gaven omdat t meer werk was