Hier zonnig vandaag overdag maar vanmiddag begon de wind aardig aan te trekken. Inmiddels stormt het voor de verandering weer eens...
PrizTwir
Geplaatst: 07-02-16 23:04
Vanmiddag al een flink stuk wind. Mijn paard vond alles eng en heb wel 20 x andersom gestaan. Niet echt een ontspannen ritje. En nu weet ik ook weer waarom ik eigenlijk nooit met harde wind rijd.
Denk dat t morgen nog wel een zooitje kan gaan worden, ben benieuwd hoe erg. Vannacht komt er ook al een leuk buienlijntje over, Belgie krijgt een mooie lijn en verspreid over NL. Ben benieuwd
PrizTwir
Geplaatst: 08-02-16 00:09
Joolien schreef:
Denk dat t morgen nog wel een zooitje kan gaan worden, ben benieuwd hoe erg. Vannacht komt er ook al een leuk buienlijntje over, Belgie krijgt een mooie lijn en verspreid over NL. Ben benieuwd
Hier was het vannacht super veel wind, ben er van wakker geworden van het lawaai. Toen ik vertrok deze morgend was het meeste al wel gaan liggen, toen enkel weer veel regen. Nu lijkt het momenteel rustig en droog. Ben benieuwd voor deze avond
Hele dag droog op 1 klein buitje na en best wel wat zon.Wel harde wind met flinke windstoten. Dat word morgen weer takken en halve bomen rapen in de wei,denk ik.
Hier begint het flink aan te trekken... en te flitsen.(kop van Noord holland) Net nog een rondje om geweest met de hondjes. Maar goed dat ze aan de riem zaten,ze gingen wel heel hard...