Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkersjakie schreef:FuGeLiCu schreef:Heeft Action ook bakringen/kookringen? Die je in de pan kunt zetten om een american pancake in te bakken?
Nee die hebben we niet
naomiiiii schreef:Gister veel kerstspulletjes gehaald.Ze hadden echt heel veel in dit filiaal. In tegenstelling tot waar ik woon. Zo zie je maar weer hoe erg dat kan verschillen. Ik heb geloof ik 1.5 uur lopen snuffelen.
tinkersjakie schreef:Ligt ook aan hoe groot het filiaal is. Je 4 soorten.
De kleinere en die ook minder omzet hebben sturen veel door al naar de grote en krijgen ook minder door van vorig jaar weer. De grotere met hoge omzetten krijgen dit allemaal binnen.
Ook nieuwe artikelen die gelijk op=op zijn hebben soms kleine winkels geen plek voor, dus die sturen dat ook gelijk door naar grotere. Vandaar dat die minder hebben
Ceetje_bokt schreef:tinkersjakie schreef:Ligt ook aan hoe groot het filiaal is. Je 4 soorten.
De kleinere en die ook minder omzet hebben sturen veel door al naar de grote en krijgen ook minder door van vorig jaar weer. De grotere met hoge omzetten krijgen dit allemaal binnen.
Ook nieuwe artikelen die gelijk op=op zijn hebben soms kleine winkels geen plek voor, dus die sturen dat ook gelijk door naar grotere. Vandaar dat die minder hebben
Is daar ook ergens een lijst van te vinden?