Dungen schreef:Betreft frontjes wisselen ga ik ook nog even met man in overleg! Die 15% korting is leuk maar weegt dat op tegen het niet meer kunnen wisselen van frontjes, meer kastruimte en hoger aanrechtblad..
Ja, moet eerlijk zeggen dat ik ook wel baal van dat nieuwe systeem. Punt bij mij is dat ik waarschijnlijk eind april de sleutel ga krijgen ongeveer en dan zo snel mogelijk mijn appartementje uit wil en verhuisd wil zijn. In principe kan ik best een maand vooruit met het keukentje dat er nu in zit, maar ik ben het gewoon zat. Ik zit in een studentenkamer/appartement en ik kook nu gewoon al 6/7 jaar op 2 electrische pitjes en ik ben het zó zat! Ik wil echt niet nog een maand langer wachten (en dan kan ik hem pas bestellen! + alle vertragingen van dat iedereen dan ineens tegelijk gaat bestellen). Ik wil mijn huisje straks gewoon zo snel mogelijk af hebben en erin zitten.
Dus dan toch maar voor de 15% korting. Bovendien zit ik met een beetje pech maar 4 jaar in dit huis en moet ik daarna weer naar een andere plek in het land verhuizen. Dus hoe groot is voor mij de kans nou daadwerkelijk nog dat ik de boel nog ga veranderen.
Ik twijfel over een houten blad. Hoe vaak moest je olieën en hoeveel tijd neemt dat in beslag?
Ik ken mezelf namelijk, ben vreselijk lui als het op het huishouden aankomt. Als het teveel werk kost, ga ik het gewoon niet onderhouden. (kan ik me wel voornemen, maar gebeurd toch niet

Ik vind van Personlig het grijs zandsteenpatroon zoooo mooi! Maar zo duur