Waar halen jullie goedkopere stofzuigerzakken? Ik was in de veronderstelling dat ik ze altijd bij de Action kocht, maar gisteren zag ik maar 2 soorten daar liggen en die van mij zat er niet tussen.
De laatste x haalde ik ze bij de ah, die waren toen 4 zakken voor 5 euro
Angeliquee18
Geplaatst: 04-08-14 13:27
wat een leuk topic, ik lees mee! zal me eerst even voorstellen ik ben angelique, 21 jaar en woon sinds een kleine 4 weken opmezelf. in het begin haalde ik stoer voor de hele week boodschappen, na een week kon ik alles weggooien, geen succes dus ik ben voorral echt nog aan het zoeken / leren hoe en waar ik het beste alles kan halen, en voorral uitkomen met me geld ik deel het huis met 2 honden, en 2 katten. nu maar eens een beetje bijlezen
Mijne bij de Handyman gekocht. ze hebben daar ook veel huismerken van de echte orginele zakken. Moet zeggen dat ik de prijs niet meer weet omdat ik ze per veel koop
Vandaag bij onze action ook zat verschillende soorten nog zien staan idd
Welkom angelique, heb je een vriezer? Miss is t een idee om grote porties te maken en die dan apart in te vriezen? Scheelt je een boel weg gooien. Denk dat je uit dit topic heel veel tips kunt halen
Bij Vancranenbroek hebben ze ze ook. Zowiezo een van mijn favoriete winkels, zeker wat kleding betreft Bedoel, waar koop je nou nog meer een fleecetrui van 2 Euro
kking
Geplaatst: 05-08-14 22:18
phormicola schreef:
Waar halen jullie goedkopere stofzuigerzakken? Ik was in de veronderstelling dat ik ze altijd bij de Action kocht, maar gisteren zag ik maar 2 soorten daar liggen en die van mij zat er niet tussen.
Big bazar
Grapjasjes12
Geplaatst: 05-08-14 22:26
Scum schreef:
Bij Vancranenbroek hebben ze ze ook. Zowiezo een van mijn favoriete winkels, zeker wat kleding betreft Bedoel, waar koop je nou nog meer een fleecetrui van 2 Euro
Die hebben wij hier niet
Ik heb nu dure zakken moeten kopen, volgende keer even wat beter zoeken!
De blokker heeft ook goedkope stofzuigerzakken. En anders online even zoeken, er zijn vast webshops met goedkope zakken.
Anoniem
Geplaatst: 05-08-14 23:12
Hoe lang doen jullie ongeveer met 1 stofzuigerzak? Ik vraag mij namelijk al tijden af wat "normaal" is. Al hangt het natuurlijk ook af van hoeveel vloer je moet doen ermee. Ik doe echt eeuwen met zo'n zak voor mijn gevoel Dan kijk ik er weer in en denk ik: nou kan nog steeds bij...
Hier is het weer tijd om een basis voorraad aan te leggen. Iemand nog gezonde, houdbaar in de kast, tips? En ook iemand die toevallig weet waar de chiazaadjes en geplette lijnzaad goedkoopste is? Anders ga ik komende week even wat winkels af om te vergelijken
action heeft dat ook, geen idee hoe duur het is ten opzichte van bazars ofzo want die hebben wij niet.
Ik doe wel lang met stofzuigerzakken hoor, gebruik er volgens mij maar een paar per jaar en hier wordt toch wel dagelijks gezogen met 2 honden en 3 katten en 1 kruimelpeuter in huis.
Body en fit shop vind ik goedkoop voor superfoods. Koop daar ook mijn kokosolie ongezouten noten biopindakaas quinoa kokos snippers en cacao nibs. Maar mocht je iets goedkoper vinden!
Online is Pit-pit.com ook aardig goedkoop, maar of het dé goedkoopste is weet ik niet? Ik vind het vooral handig door het gemak, en de hoeveelheid dingen die ze verkopen
Chanen
Geplaatst: 06-08-14 19:23
Ik doe echt eeuwen met één stofzuigerzak. Toen ik 8 jaar geleden op kamers ging heb ik een stofzuiger gekocht en gelijk ook 40 stofzuigerzakken. Nou valt er aan een studentenkamer van 13m2 natuurlijk niet veel te stofzuigen, maar inmiddels woon ik alweer 3,5 jaar in een 3-kamer appartement en ik ben nog steeds niet door mijn voorraad heen!
Ja, mijn vader vond het blijkbaar nodig dat ik een flinke voorraad had. Was niet mijn idee! Achteraf blijkt het inderdaad wat teveel van het goede te zijn geweest, want ik kon er gerust nog een tijdje mee vooruit.