Ik heb net de 6 gekregen en wilde alles overzetten via iCloud . Eerst een reservekopie gemaakt op de oude 5 en zowaar, het lukte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toptoys schreef:Ik hoop dat iemand mij kan helpen hier.
Ik heb net de 6 gekregen en wilde alles overzetten via iCloud . Eerst een reservekopie gemaakt op de oude 5 en zowaar, het lukteAlles is netjes overgezet, maar de standaard app "video" kon ik niet aanvinken om via iCloud op te slaan. Hoe krijg ik nu die video 's eraf? Ik kan ook nergens vinden in die app dat ik het kan versturen via mail of iets.
cynthiar schreef:Je kan het ook als nieuwe iphone instellen. Dan moet je wel zelf alle apps, muziek en foto's er weer opzetten. Ik weet niet of je foto's en muziek gewoon hebt opgeslagen op je computer?
En je contacten en notities enzo moeten als het goed is in je icloud staan er die worden er dan vanzelf weer opgezet als je icloud weer gebruikt.
Ik zet eigenlijk nooit een reserve kopie terug op een nieuwe iphone/ipad.
rapunzelx schreef:cynthiar schreef:Je kan het ook als nieuwe iphone instellen. Dan moet je wel zelf alle apps, muziek en foto's er weer opzetten. Ik weet niet of je foto's en muziek gewoon hebt opgeslagen op je computer?
En je contacten en notities enzo moeten als het goed is in je icloud staan er die worden er dan vanzelf weer opgezet als je icloud weer gebruikt.
Ik zet eigenlijk nooit een reserve kopie terug op een nieuwe iphone/ipad.
Het gaat dus puur om de foto's die ik heel graag terug wil, de rest maakt mij niet uit..
8nnemiek schreef:Dat zijn live photos. Dit kun je aan of uit zetten als je de foto maakt, symbool lijkt op een schietroos.. Live photos zijn gewone foto's op hoge kwaliteit, maar laten bij vasthouden een klein stukje film van voor en na de foto zien. Hartstikke leuk, enige nadeel is dat ze voorlopig alleen voor apple devices werken, dus als je hem doorstuurt naar iemand die android heeft dan ziet diegene alleen de stilstaande foto.
Als je meerdere foto's achter elkaar wil maken waar je de beste uit kan kiezen dan houd je de knop gewoon ingedrukt terwijl je de foto maakt