Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Glossi schreef:Binnenkort moet ik een nieuw abonnement omdat die ik nu heb verloopt. Ik twijfel nog tussen youfone en kpn. Maar nu zit ik ook aan een nieuw toestel te denken omdat die van mij geen 4G heeft. Verder werkt hij nog als een trein. Het is een snel toestel dat geklokt is op 2,5 ghz. Ik ben in de winkel even rond wezen kijken maar eerlijk, de telefoons vallen mij wat tegen, zeker gezien de prijs die je betaalt. Heb nu een Chinees toestel. Deze is sneller dan de LG G4 en IPhone 6 (heb ze naast elkaar gehad)
System Architecture/Processor
Motorola Mobile Computing System including a 1.8GHz Qualcomm® Snapdragon™ 808 with hexa-core CPU (MSM8992), Adreno 418 GPU, Natural Language Processor, and Contextual Computing Processor
1,8 ghz is nogal langzaam vergeleken wat ik nu heb maar in de telefoonwinkel zeiden ze iets over een 2e processor? Ik was erg moe dus het vloog allemaal bij mij langs. Kan iemand me uitleggen hoe dat zit? Hoe kan ik dat hierboven vergelijken met wat ik nu heb?
Als ik deze telefoon neem ga ik er dan op achteruit kwa snelheid? Een snelle telefoon is erg belangrijk voor mij. Het gekopieerde stukje hoort bij de Motorola Moto x Style. Motorola play spreekt me ook wel aan maar als ik het goed zie is die toch weer een stuk langzamer dan de x Style (die nog niet uit is trouwens)
Huawei trok mij ook wel aan trouwens, maar de winkel waar ik geweest ben heeft alle Huawei telefoons uit het assortiment gehaald door de vele problemen die ze hadden met de telefoons. Dus voor mij valt hij om die reden af
Glossi schreef:Ik heb nu de Xiaomi Mi Note: Snapdragon 801 Quad-core 2.5GHz 3GB RAM. Wil wel weer een snelle telefoon hebben en er niet op achteruit gaan. LG G4 is bijv. iets langzamer. Dus ik wil graag weten of ik er met die Motorola Style op vooruit ga of dat hij ongeveer gelijke snel is. Of is er misschien een andere telefoon die aan mijn verwachtingen doet? Ik wil een snelle telefoon 5,5 inc of groter (liefst 5,7) en niet zoveel bloatware.
En hoe kun je aan de specs zien hoe snel de telefoons zijn? Ik dacht altijd dat het een combi van de snapdragon, GHZ en RAM was.
jooproo schreef:Moto g met 16 GB zal zo'n 250 euro gaan kosten. Deze zag ik bij bol.com is de betere versie van moto G (van 2014). Net als de moto G 2015 16gb en 2 GB ram
https://m.bol.com/nl/p/motorola-moto-x- ... t/moto%20x