Prima resultaat toch

Dus ik was erg blij met m'n open dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Euh wij zijn geen NVM'er en hebben dus geen standaard 'open huis' tekstje bij onze panden staan. T staat alleen in de tekst en daarom is adverteren nodig.
En daarnaast denk jij verder wel mega kort door de bocht hoor. En niet meer dan normaal dan op zaterdag werken? Mensen nemen wel vrij voor een keuken uitzoeken of een hypotheek gesprek, maar een woning bezichtigen moet op zaterdagDaarnaast maak je als makelaarskantoor echt onwijs veel kosten in het voorten, terwijl je het meestal pas bij verkoop terug betaalt krijgt.
Maar goed, volgens mij kan ik je dat toch allemaal niet wijsmaken
rowo schreef:Oh wij bezichtigen ook wel op zaterdag hoor, maar als het niet hoeft dan natuurlijk liever niet.
Idd heb je handelswijzen. Volgens mij staan die beschreven in de consumenten voorwaarden. Waar heeft jou verkopend makelaar zich niet aan gehouden dan?
Texas1 schreef:Ik vind het ook ronduit MEGA irritant dan bezichtigingen op zaterdag en in de avond soms gewoon niet mogelijk waren... Pffff wil je als makelaar nou een huis verkopen of niet? Ik ga niet vrij nemen om een huis te bekijken die ik misschien helemaal niet wil als ik hem uiteindelijk van binnen heb gezien...