Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar echt een topding. Helaas gestolen aantal weken geleden en nu loop ik weer met mijn vertrouwde Nokia 6230! Ga straks een nieuwe E900 kopen.. Marloess_ schreef:Ik heb sinds een kwartiertje de Samsung E900, nu al verliefd op dat ding!
cantlover schreef:ik heb sinds 2 dagen de LG chocolate Pink!
)

[/quote]

Marloess_ schreef:Ik heb nu sinds vrijdag de Samsung E900, super telefoon.
Ben al totaal aan het touchscreen gewend, vind het nu veel fijner dan 'gewone' knopjes.
Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de hele waslijst met dingen die je moet doen voordat je een smsje kunt verzenden.
Daarover had ik ook nog een vraag; als ik een smsje wil verzenden, krijg ik daar waar je het nummer in moet voeren; 221 te staan.
Dat staat er standaard in zeg maar. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dat kan verwijderen?

Ik heb daar een abbo afgesloten, maar gezegt dat ik nog 3 maanden bij orange zit en hem dan pas over 3 maanden in wil laten gaan, geen probleem, had de Samsong u600 besteld, kwam die binnen, zit er een sim-lock op
Als of ik zin heb om nog 3 maanden naar dat toestel te staren, fijn dat ze dat even melden als je zo'n toestel besteld en aan geeft dat je hem eerst nog voor de je andere abbo wilt gebruiken. 

Dus heb hem nou ergens anders sim-lock vrij laten maken voor €20. Sorlede schreef:over de LG hoor ik geregeld problemen. Dat de telefoon toch niet zo fijn is.

Hij doet het nog ergg goed
Alleen wat krasjes
Sorlede schreef:hebben jullie ook allemaal abbo dan? Of kopen jullie die nieuwe telefoons los?
steeds van 2 jaar, en als hij verloopt of verlengen met een nieuwe telefoon, maar is die telefoon veel extra bijbetalen, dan zeg ik mn abbo op en neem ik een nieuw abbo, waarbij die telefoon wel gratis is die ik wil. En als provider altijd Hi