Maflinger_S schreef:Als mensen bij mij binnen zouden kijken zeggen ze waarschijnlijk ook: "Mwah ...".
Liever "mwah" dan "mmmmmmwaahblarghblarghblaaaaargg", want dat laatste is zonde van je tapijt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyDaily schreef:https://www.funda.nl/koop/noordscheschu ... msedijk-9/
Voor een paardenliefhebber!
We hebben net een huis gekocht, anders had ik het wel geweten. Alleen wel dichtbij industrie
Snadrem schreef:Maflinger_S schreef:Als mensen bij mij binnen zouden kijken zeggen ze waarschijnlijk ook: "Mwah ...".
Liever "mwah" dan "mmmmmmwaahblarghblarghblaaaaargg", want dat laatste is zonde van je tapijt.
LadyDaily schreef:Ik vind het zo gek nog niet. Ik heb oude huizen gezien voor deze prijs die een stuk ouder uitzien en waar je echt niet in kunt wonen. Dit huis is niet modern maar inderdaad functioneel. Volgens mij wel overal enkelglas.
En dichtbij industrie, lijkt me dat dat de prijs ook wel omlaag haalt?
Dorus schreef:Een vliegveld met een grasbaan lijkt me aardig verwaarloosbaar. Tenminste, als je woon waar ik woon dan zal een dergelijk vliegveld een veraderming zijn
Caesar schreef:LadyDaily schreef:Ik vind het zo gek nog niet. Ik heb oude huizen gezien voor deze prijs die een stuk ouder uitzien en waar je echt niet in kunt wonen. Dit huis is niet modern maar inderdaad functioneel. Volgens mij wel overal enkelglas.
En dichtbij industrie, lijkt me dat dat de prijs ook wel omlaag haalt?
Ik denk eerder door Vliegveld (op Maps)