Vanmorgen vroeg op, naar de dermo (hebben dit jaar helaas wat huidkanker plekjes verwijderen moeten) en alles ziet er prachtig uit!!! In maart weer terug.
Daarna aan het werk, daarna bouwmaterialen opgehaald en morgen vroeg die kant op.
Vrienden komen helpen met e.e.a ophangem (ik heb nog geen boor) en ik ga de voor mijn verjaardag gekregen drakeboom in de grond zetten.
chanicha
Geplaatst: 28-08-23 21:58
Dus ook nog prachtig nieuws op je verjaardag, top zo’n goed nieuws
rien10
Geplaatst: 28-08-23 22:19
karuna schreef:
Gefeliciteerd met je verjaardag je eerste op je eigen stekje
Ja, en daar ben ik!!! Verhuisd en wel. Wat een stress om het terrein afgesloten te krijgen. Nog niet helemaal af, ontbreekt poort naar moestuin, daar staat tijdelijk een dakplaat.
Zonnepanelen doen het geweldig! Geen problemrn met de stroom. Afwachten hoe het straks in de winter met veel meer bewolkte dagen gaat
Dan: de verhuizing, zo stressvol. Drie honden en nog steeds een hoop laatste zooi. Vrienden hielpen,hebben mijn oude Boomer relax bij hun op de achterbank laten reizen, hun kofferbak vol. Ik met de rest em de meiden. En bij aankomst ging alles mis. Afvoer niet helemaal af, toiletpot lekte al het water in ern paar minuten, nog geen gas, etc, etc. De vrienden hielpen waar ze konden, deurklinken indraaien, muurtjebouwen onder de zonnepanelen tegen honden, terrein van bouwafval ontdoen, honden kalmeren, enz, enz.
Inmiddels is bijna alles aangesloten op het warme water na.
Die eerste avond, zo bijzonder! Met de vrienden en een fles wijn onder de sterrem gezeten, zo onbeschrijfelijk mooi! De hele melkweg is zwaar zichtbaar. Wel konden we buiten plassen, bij gebrek aan plee.
Enfin, ik lig nu op de bank. Morgen eerste werkdag vanuit hier. Langer rijden, maar het is het waard.
Nikass
Geplaatst: 10-09-23 23:31
Onbetaalbare vrienden Fijn om nu eindelijk weer te beginnen met gesetteld zijn. Ook voor je honden. Een heerlijke eigen plek en zo fijn om grotendeels buiten te leven. Veel geluk!
Jennyj01
Geplaatst: 11-09-23 07:04
Fantastische plek. De verhuisstress ben je snel vergeten