Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar door licht inval lijkt ie op verschillende plaatsen toch weer net anders van kleur
Doubtless schreef:Ah ja, hij lijkt meer beige/zand!
Als iemand tips heeft voor een mooie niet-witte basis kleur, dan hoor ik het graag!
Qua behang zijn we er beneden uit en voor boven heb ik opties, dus ik ga daarmee eens kijken wat er qua verf bij past. Die old white zou zomaar eens kunnen...

straks hele nieuwe benedenverdieping
Ik heb in juli een huis gekocht en sinds deze week is de financiering rond, dus ik mag van mezelf nu echt los qua inrichting en kleuren. De oplevering is pas in januari en er hoeft (zeker direct) niet veel te gebeuren, dus het gaat mij vooral om de inrichting en kleuren. De keuken zal uiteindelijk wel worden veranderd maar niet meteen, we gaan er eerst een tijdje wonen. Dit is het huis: https://www.funda.nl/koop/verkocht/apel ... weg-347-a/
, en van een stof die de katten niet compleet slopen) en ik wil de indeling van de woonkamer spiegelen, dus de bank tegen de andere wand dan waar hij nu staat en de tv ook. Verder... Dit kleed vinden we erg mooi:

Wat denken jullie? Mijn andere optie is terracotta, maar ik denk toch dat ik dat echt minder mooi vind dan groen. Ik ben verder ook groot fan van Farrow & Ball, Mizzle van F&B vind ik ook erg mooi maar is wel weer een compleet andere tint. Pigeon vind ik ook mooi.

Het grote klussen kan dan gaan beginnen! MarjanB schreef:Ahhhhgrr hele nacht wakker gelegen over de kleur op de muur beneden.. op advies van schilder tint lichter gedaan en hele woonkamer. Ik kan wel huilen nu.. wat vinden jullie? Ik heb nu het idee om de wanden met ramen 9010 te doen. Nu de verf droog is oogt het zoveel groener
[ [url=m/mQTD6B.jpg]Afbeelding[/url] ]