Ja wat jonge bomen om en overal takken maar verder gelukkig niks heel geks op los zeil na
Moet zeggen dat ik wel ff bang was gisteren in de schuur bij de paarden. T ging er enorm op en het tijdelijke zeil hield niet en steiger viel om. Dus kaatje die heeft in het begin wel ff staan snurken gelukkig werden ze vrij snel rustig en stonden ze hooi te eten. Vandaag hebben we weer een groot stuk wand dicht gemaakt omdat daar het zeil ook wel te lijden heeft. En aangezien het nog ff oliebol weer blijft.. dus we hebben weer hard moeten werken
Hebben wel echt tussendoor nog dingen vast gezet en balken extra aangebracht want de wind stond er vol op. Gisteren eea weer vast gezet en platen geplaatst waardoor er weer een deel structureel dicht is. Geeft wel weer rust voor de volgende storm van vanavond.
Ben storm moe…
Gisteravond om 22.00 nog gootjes staan graven in de stromende regen omdat de stal dreigde te overstromen (iets met een stom aangelegd stoepje bij een deur)
karijn
Gisteren met m’n vader matten gelegd in de nieuwe stal Vandaag laatste stukje met vriendlief Vriend heeft betonplex tegen de muren gemaakt En vandaag nog een stuk potdekselen gedaan De paarden vonden het wel prima
Nu nog hoekijzers en matten voor de muur en een stukje omheining en dan kunnen ze er in
Ze voelt zich heel goed de masseur was er laatst (ook oud stalgenoot) en die was enorm verbaasd hoe goed ze voelde. Veel losser in dr lijf en ze reageerde ook heel anders op de massage.
Heb alleen te weinig tijd om echt iets te doen met dr
pmarena
Geplaatst: 28-02-22 16:36
Da's een hele tevreden kop, madam is in haar nopjes met de nieuwe stal
En tja, paarden aan huis betekent helaas maar al te vaak te veel klussen rondom de paarden en het huis, om nog fatsoenlijk iets mèt de paarden te kunnen doen....
Ja ik ben er ook erg blij mee! Nu nog in gebruik kunnen nemen
De planken zitten er in elk geval al op
MarjanB
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-22 22:31
Er is voortgang..
Gisteren begonnen we zo En om 1 uur vanmiddag (vanmorgen begonnen) hadden we het achterhuis leeg
Ondertussen met de paarden die zijn op hun gemak
Amy was eergisteren heel stout, eerst overdag twee keer onder het tijdelijke draad door en s avonds vloog ze met Kaatje mee de stal uit en de tuin in. Ik denk ik pak dr wel ff en gaf kaatje ff aan vriendlief. Nou kaat over de pis, hij werd meegesleurd en moest los laten. Gevolg twee paarden op de weg die in volle galop er vandoor gingen. Ik op klompen er achteraan. Zag Amy onderweg nog ergens een sloot in galopperen en na een halve km in t donker had ik kaat zo ver dat ze bleef staan. Die gepakt en aan twee wandelaars gegeven. Amy gegrepen (die geen halster om had en niet wilde blijven staan maar gelukkig heeft ze al aardig manen. Dus halster om en weer terug naar huis..
Gisteren heeft ze dus gelijk les gehad in hoe stroomdraad werkt en dat de staldeur verboden terrein is.
Heb uiteindelijk de antenne in dr manen vast gevlochten omdat ze die gebruikt als isolator, stuk manen en haar achter dr oren weg geschoren en heb dr een aantal keer zien rennen en nu is t draad gelukkig eng
Vandaag kwam de installateur en waarschijnlijk moet de vloer op de benedenverdieping er over twee weken uit zijn.. ehhh wait what? Ehhh planning? Oh wacht die kregen we in December vorig jaar ik was er vandaag dus even helemaal klaar mee!
Dus maar vroeg naar bed en morgen met vader en schoonvader weer verder klussen.
Vanaf maandag gaan ze bezig met het dak en als t goed is gaan woensdag de dakplaten er op en komt de week er op de dakdekker. Dus we hopen nog ff op goed weer.