Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CairnTerrier schreef:Stofzuigkorrels... ik houd er van! Ik heb deze gekocht van Bolses d Olor met geur van Schone Was. Door heel het huis ruikt het dan zo lekker en je doet heel lang met zo'n potje.
https://winkelbijons.nl/boles-d-olor-sh ... atoen.html
CairnTerrier schreef:Stofzuigkorrels... ik houd er van! Ik heb deze gekocht van Bolses d Olor met geur van Schone Was. Door heel het huis ruikt het dan zo lekker en je doet heel lang met zo'n potje.
https://winkelbijons.nl/boles-d-olor-sh ... atoen.html
PSvanLot schreef:Zou dat ook werken bij een zakloze stofzuiger?
Faelynn schreef:Zo iets klinkt echt geweldig, handige manier om je huis lekker te laten ruiken, zou het ook geschikt zijn voor een Dyson? Die leeg ik natuurlijk na elke keer stofzuigen en vraag mij af het het goed is voor het filter? Iemand ervaring mee?
Morrie schreef:goh, zijn daar speciale korrels voor..... ik zuig altijd een kopje biotex groen op als er een nieuwe zak in de stofzuiger gaat, dan ruikt het hele huis ook naar schone was.
CairnTerrier schreef:PSvanLot schreef:Zou dat ook werken bij een zakloze stofzuiger?Faelynn schreef:Zo iets klinkt echt geweldig, handige manier om je huis lekker te laten ruiken, zou het ook geschikt zijn voor een Dyson? Die leeg ik natuurlijk na elke keer stofzuigen en vraag mij af het het goed is voor het filter? Iemand ervaring mee?
Ik denk dan zelf even aan een Dyson steelstofzuiger zonder zak, maar ook dan kan het wel. Volgens mij heeft elke stofzuiger wel zo'n ventilatortje (voor de zekerheid even nagaan bij je stofzuiger) en daar komt deze geur dan o.a. ook uitJe kunt het eens proberen door iets anders lekkers op te zuigen en als het werkt alsnog deze stofzuigerkorrels kopen. Ik ben er dol op!!
Nielojram schreef:Niet echt een schoonmaakvraag, maar weet iemand de tip hoe je voorkomt dat je hele was in je dekbedhoes eindigt als de was klaar is?
Ja, derde-wereld-probleem, maar ben toch benieuwd of er nog meer zijn die zich hieraan ergeren en het weten te voorkomen..
Nielojram schreef:Niet echt een schoonmaakvraag, maar weet iemand de tip hoe je voorkomt dat je hele was in je dekbedhoes eindigt als de was klaar is?
Ja, derde-wereld-probleem, maar ben toch benieuwd of er nog meer zijn die zich hieraan ergeren en het weten te voorkomen..