Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Mijne staat al sinda halverwege mei. Ik vind ideaal, ook met noppenfolie. Verversen jullie regelmatig het water?
Ik heb hem bijna altijd op de pomp en met chloor erin blijft ie prima schoon, af en toe met schepnetje. Maar volgens mijn broer moet ik af en toe water verversen, maar ik vind het eigg niet nodigwat doen jullie
[ [url=m/j6BD9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jester_ schreef:Mijne staat al sinda halverwege mei. Ik vind ideaal, ook met noppenfolie. Verversen jullie regelmatig het water?
Ik heb hem bijna altijd op de pomp en met chloor erin blijft ie prima schoon, af en toe met schepnetje. Maar volgens mijn broer moet ik af en toe water verversen, maar ik vind het eigg niet nodigwat doen jullie
[ [url=m/j6BD9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Needje schreef:How heb je dat gedaan?
Ik heb geen pomp. Dus ik heb al 2x water ververst. Eerste keer na paar weken. Toen kwamen m’n nichtjes een dagje zwemmen. Hele bad wit van de zonnebrand. En weinig zelf keer er in geweest toen was ie na een kleine week helemaal groen. Dus weer alles er uitgehaald.
Nu heb ik m nooit helemaal gevuld gelukkig. Maar toch zo’n 1000 liter zit er in.
Druif_01 schreef:Hier helaas ook een groen zwembad. We hebben er al chloorshock ingedaan, vlokkenmiddel, mijn man heeft al 3x het zwembad gezogen, maar zonder resultaat…iemand nog tips? De pomp staat nu trouwens ook weer aan, maar we zijn er bang voor dat het nog iets wordt.
Hoe zuig je, via de tuinslang, alle rotzooi eruit?
EvaC schreef:Wij hebben sinds afgelopen weekend zo'n joekel van een zwembad van Intex staan, samen met onze buren. Nou ben ik opgezadeld met het uitvogelen van het zoutwatersysteem en las ik dat er bij opstart 3,25 kg zout per 1000 liter water in het bad gedaan moet worden. Klopt dat wel? Dat zou namelijk betekenen dat ik 175 kg zout in het water moet gooien. Dat lijkt mij een beetje veel.