En als je niet richting roze gaat maar wat meer naar taupe? Misschien vindt je vriend die verandering net wat minder heftig?
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn vloerkleed, eettafel en resterende stoelen. Duurt allemaal lang zat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san4nie schreef:Ja, meer de taupe richting vindt hij vast beter. Dan kan ik nog wel wat met de inrichting denk ik. Of dat kan eerst even zo blijven.
We hadden in ons vorige huis de kleur pecannoot, dat was echt veel te donker.Dat wil ik dan ook weer echt niet.
Heb geen heel duidelijke foto van de vloer zonder katten, maar hier zijn de kleuren wel goed zichtbaar.
[ [url=m/IxXePL.jpg]Afbeelding[/url] ]
san4nie schreef:Ja, meer de taupe richting vindt hij vast beter. Dan kan ik nog wel wat met de inrichting denk ik. Of dat kan eerst even zo blijven.
We hadden in ons vorige huis de kleur pecannoot, dat was echt veel te donker.Dat wil ik dan ook weer echt niet.
Heb geen heel duidelijke foto van de vloer zonder katten, maar hier zijn de kleuren wel goed zichtbaar.
[ [url=m/IxXePL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Heeft iemand nog een idee (of misschien voorbeeld van je eigen huis) voor muur lampen? Ik ben op zoek naar lampen voor aan de muren tussen deze openslaande deuren, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.de interieurstijl is redelijk modern, maar ik hou ook wel van wat artdeco erbij.
Had nu deze op het oog, maar twijfel of ik ze echt mooi vind of dat het gebrek aan beter is..
[ [url=m/gWbdKH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze komen hier tussen de deuren, overal waar je een verticale gleuf in de muur ziet.
[ [url=m/gsAcRH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mloes schreef:Plukje schreef:Wij hebben deze:
[ [url=m/pPsRiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kH2XcD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een imposante halmooi!