Doe eens gek en verf een oude houten kist in de kleur van een accessoire

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Tja als je al hout, zwart metaal én betonlook hebt blijft er weinig over wat wel past maar niet matchy wordt
Doe eens gek en verf een oude houten kist in de kleur van een accessoire
__elise__ schreef:Wat een leuk topic! Wij zijn momenteel een nieuwe woning aan het bouwen en kunnen bijna gaan verven en inrichten. Heeft iemand toevallig een ruimte met de kleur Oldtimer Rally? Ik vind die kleur heel erg mooi. Ik weet alleen nog niet zo goed met welke kleuren ik die kan combineren. En dan bedoel ik met name de andere wanden. Wit vind ik namelijk zo saai, en dat zie ik vooral op voorbeeldfoto's.
DubbelDun schreef:@F_Orumster: voor dat geld kun je natuurlijk niet zoveel verwachten.
Ik denk niet dat alleen laden de kast drukker maken, want het is greeploos.
__elise__ schreef:Oh ja, nu zie ik het beter. Welke kleur heb je op de andere wand op de linkerkant van de eerste foto?
MoniqueT schreef:Hier zit op de andere muren ook RAL9010, maar de muren zijn ook allemaal niet helemaal glad gestuct. Ik denk dat zijdeglans daar misschien niet zo mooi op is? Nooit over nagedacht eigenlijk!
Tja, de slaapkamer mag eindelijk ook een muurtje donker van mijn liefHeb ik net een groot schilderij daar hangen, wil hij toch wel een kleurtje. Ik twijfel daar ook enorm aan welke kleur. Die amandelbloesem wil ik eigenlijk wel laten hangen en de gordijnen zijn ook net nieuw. De andere muren zijn gewoon RAL9010 met een witte ladekast en witte schuifdeurenkast.
[ [url=m/TkNvvO.jpg]Afbeelding[/url] ]