Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Netjes!! Lekker grote douche ook wel??
Wat vinden jullie fijner? De douche schuin aflopend betegeld en op de grond staan? Of een douche bak?
boemel schreef:Mooie badkamers komen er voorbij!
Ik ben druk op Pinterest aan het zoeken om badkamer ideeën op te doen.
Eigenlijk wil ik geen glazenwand meer.
Heb er echt een hekel aan om me suf te poetsen en nog steeds kleine kalkvlekjes te zien.
We hebben nu 2 badkamers met glazen wanden.
1 is schuifdeur, 1 = klapdeuren.
Het moet dus een muur gaan worden.
En ik denk een infraroodpaneel in het plafond tegen het tochtgevoel .. of een sunshower, ook mooi als het budget dat toe laat.
Ik zie momenteel veel beton ciré voorbeelden.
Voor de mensen, die dat al langer hebben.... blijft het mooi? Hoe zit het met kalkvlekken/ zeepvlekken?
veerledec schreef:Ik heb nu een afspraak met een badkamerwinkel staan, en ik wilde nog een tweede afspraak, maar die vragen 250 euro voor intekenen en meedenken. Als je daar koopt, wordt dat verrekend. Is dat gebruikelijk/hoor je dat meer?
veerledec schreef:Ja, dat snap ik ook. Maar zij doen wel voornamelijk maatwerk, dus dat kan je ook niet zomaar zelf gaan lopen bestellen. Op het totaalbedrag maakt het uiteindelijk natuurlijk niks uit. Maar het is ook niet raar bedacht van me dat ik eigenlijk wel op drie plekken wil gaan kijken en een beetje hun ideeën wil horen toch?
Suzanne F. schreef:Is dat muurtje van die douche nou zo dik of is dat ook een foutje van de software?