FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:19

Wat leuk een Funda topic!
Ik kijk sowieso elke dag wel even, meestal in te hoge prijscategorie :=

Vanmiddag hebben mijn vriendin en ik een gesprek met een hypotheekadviseur, hebben een leuk (klein) startershuisje gezien op Funda. Moet veel gebeuren maar eigenlijk vind ik dat wel heel leuk, alles naar eigen smaak maken!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:19

Oh die badkamer is gaaf! <3 Niet dit witte badkamer uiteraard :')

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:26

_Nero schreef:

Vanmiddag hebben mijn vriendin en ik een gesprek met een hypotheekadviseur, hebben een leuk (klein) startershuisje gezien op Funda. Moet veel gebeuren maar eigenlijk vind ik dat wel heel leuk, alles naar eigen smaak maken!

Wat leuk. Wil je ons huisje met ons delen?

bruintje123

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:27

Wauw renee die is mooi :j

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 12:34

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 12:36

Al vraag ik me af hoeveel romantiek er in die eerste 4 zit. Voor zoveel geld moet je ook heel hard werken. Ben benieuwd of er dan nog tijd overblijft voor romantiek :=

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:39

Die lijstjes zijn altijd zo leuk!!

Ik was funda verslaafd, ruim 2 jaar lang standaard iedere ochtend als eerste alle nieuwe huizen binnen onze criteria bekijken op de app. Maar afgelopen december hebben we een huis gekocht en daarna niet meer gekeken. Nu ik dit topic tegen kom vind ik het toch wel weer heel leuk om bij mensen binnen te kijken :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:44

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 12:49

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:58

Meelezer meldt zich. :D

Als alles volgens "planning" verloopt, zullen wij vanaf einde van dit jaar op zoek gaan naar een andere koopwoning. Ik kijk daarom heel graag mee. Sowieso vind ik het heerlijk om huizen te bekijken, maar nu natuurlijk helemaal! :D

Heel stiekem hebben we dankzij dit topic een huis gevonden wat ons enorm interesseert. We zijn er nog niet helemaal uit of we zo ver weg willen vanaf waar we nu zitten, maar ik ben in ieder geval énorm verliefd geworden.
Om het lot niet te tarten houd ik nog even voor me om welk huis het gaat. :o
Heel flauw van me, dat begrijp ik, maar de reden dat ik het toch wilde laten weten, is dat er dankzij dit topic dus ook echt iets serieus uit voort kan komen. Dus bij deze bedankt! +:)+

Ondanks dat het eigenlijk nu nog niet echt uitkomt, willen we er wellicht misschien toch alvast proberen werk van maken. O:)
Kruipt voor nu weer onder de meeleessteen en droomt heerlijk verder.

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:01

nanka schreef:
Nu ook een klushuis?

Sorry breek zo maar in. Ben sinds kort weer actief op Bokt. Kwam dit leuke topic tegen. Ben ook Funda-verslaafd :-)

Hihi ja nog al. 4 jaar geleden een oude boerderij in lonneker met een Lap grond gekocht. Heel leuk, maar ook heel veel werk. Maar het wordt wel heel mooi.

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:19

Ik lees al een tijdje mee, en wat komen er toch gave huizen voorbij! Ik kan echt uren bezig zijn met het kijken naar veel te dure huizen... Ik stel dan vaak de minimumprijs in op 2.000.000 :') . Ook op buitenlandse sites kijk ik vaak naar ranches, dat lijkt me zo gaaf, een eigen ranch in het buitenland! Vandaag kwam ik deze tegen, dit is echt mijn droomhuis, hier hoeft niks meer aan te gebeuren van mij <3 <3 https://www.funda.nl/koop/rockanje/huis ... reekpad-3/

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:19

Spannend Myfairytail!

Oja dat huisje in Lunteren vind ik ook zo schattig :j

Die eerste 4 romantische huizen vind ik ook wat too much. Maar dat huisje in de Beemster is wel echt heel leuk. Ik denk bij een liefdesnestje toch aan een klein knus huisje.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:24

Kaitlyn schreef:
https://www.funda.nl/koop/verkocht/lunt ... lenweg-63/

Ik vond dit zo'n leuk huisje! Staan geen foto's meer bij van het paardenspul..

Die teksten die erbij staan zijn soms wel grappig; leuk zo'n hert dat over je heg loopt ;)
En bij die eronder Pannerden= centraal gelegen _O-
Ze geven er wel een leuke draai aan :)

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:33

nanka schreef:
_Nero schreef:

Wat leuk. Wil je ons huisje met ons delen?

Tuurlijk :D

Huis in Makkum gevonden via #funda http://www.funda.nl/40440874

Het is wel heel klein allemaal, maar we zitten nu in een duplex (huur) woning, dus iig groter dan we nu wonen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:42

prachtige huizen die van het lijstje, ook die in Gemert is prachtig

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:47

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:48

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:55

Love2sk8 schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en wat komen er toch gave huizen voorbij! Ik kan echt uren bezig zijn met het kijken naar veel te dure huizen... Ik stel dan vaak de minimumprijs in op 2.000.000 :') . Ook op buitenlandse sites kijk ik vaak naar ranches, dat lijkt me zo gaaf, een eigen ranch in het buitenland! Vandaag kwam ik deze tegen, dit is echt mijn droomhuis, hier hoeft niks meer aan te gebeuren van mij <3 <3 https://www.funda.nl/koop/rockanje/huis ... reekpad-3/

Hier zou ik nooit meer weg gaan :')

justkid schreef:
Kaitlyn schreef:
https://www.funda.nl/koop/verkocht/lunt ... lenweg-63/

Ik vond dit zo'n leuk huisje! Staan geen foto's meer bij van het paardenspul..

JAAAAAA die hadden wij ook op het oog *\o/* <3
maar die was zo weg.

Ohh die heeft eerder best lang te koop gestaan hoor.. :o
Is zelfs tijdelijk van Funda af geweest, en toen die er eenmaal weer op kwam was ie zo verkocht.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:01

Nero, wat een leuk huisje! Vind hem helemaal niet zo klein, die badkamer is wel bijzonder haha. Wat een bizarre prijs ook, voor die omgeving niet natuurlijk maar voor wat ik gewend ben wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:31

Myfairytale schreef:
Meelezer meldt zich. :D

Als alles volgens "planning" verloopt, zullen wij vanaf einde van dit jaar op zoek gaan naar een andere koopwoning. Ik kijk daarom heel graag mee. Sowieso vind ik het heerlijk om huizen te bekijken, maar nu natuurlijk helemaal! :D

Heel stiekem hebben we dankzij dit topic een huis gevonden wat ons enorm interesseert. We zijn er nog niet helemaal uit of we zo ver weg willen vanaf waar we nu zitten, maar ik ben in ieder geval énorm verliefd geworden.
Om het lot niet te tarten houd ik nog even voor me om welk huis het gaat. :o
Heel flauw van me, dat begrijp ik, maar de reden dat ik het toch wilde laten weten, is dat er dankzij dit topic dus ook echt iets serieus uit voort kan komen. Dus bij deze bedankt! +:)+

Ondanks dat het eigenlijk nu nog niet echt uitkomt, willen we er wellicht misschien toch alvast proberen werk van maken. O:)
Kruipt voor nu weer onder de meeleessteen en droomt heerlijk verder.

Leuk leuk! Ik hoop voor jullie dat het wat wordt. Soms moet je gewoon de sprong in het diepe nemen :D Ben verder niet nieuwsgierig hoor _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:32

Nero dat bad <3 , ooit wil een groen bad :') . Leuk huisje met potentie

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:36

Ik ben al sinds donderdag ziek en we hebben op het moment weer kijkers. Vind het altijd zo gênant om dan thuis te zitten, vooral tijdens het ziek zijn. _O-

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:44

http://www.vansantvoortlandelijkwonen.n ... melerveld/

Nu niet meer op Funda (vandaar een andere link), maar wel via Funda gevonden! Ik bleef deze advertentie maar opzoeken en bekijken en manmanman, wat was ik verliefd. En nog steeds!
Ik snapte er helemaal niks van dat dit huis zo lang te koop heeft gestaan, maar dat was ook weer ons geluk. Toen we aan verhuizen toe waren stond het nog steeds te koop en sinds anderhalf jaar is het van ons!!!! *\o/* .
Dus Funda kan niet meer stuk bij mij. Mijn verslaving is nog niet over, maar kijk wel een stuk minder.. :D

Gefeliciteerd Justkid, je zal wel keigelukkig zijn! : :j

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:52

Wauw! Dat is een mooi huis Nicky, mooie stallen ook :) en prachtig bos in de buurt.