Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:30

Je kan idd twee foto's maken je moet dan op foto toevoegen drukken dan maakt hij er nog 1

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:38

Je kan meerdere foto's maken via de app en dan gewoon versturen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:39

F_inley schreef:
Via de app reclamefolder.nl kan je nu volledige cashback op redband snoepjes aanvragen staan drie varianten en volgens mij kan je ze alle drie gratis proberen

Kan deze niet vinden?
Net wel de scoupy ingediend! Silan is beetje een misleidertje, want dat is nog dezelfde actie als van mei, dus dat pakt hier helaas niet meer!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:51

In de app bij cashback staan ze kan zr verder online ook niet vinden

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:33

Carola knippen zou ik niet aandurven, maar via de app kan ik altijd gewoon een tweede foto maken, dan maak je de eerste en zeg je iets van Nog een foto toevoegen.
Daarom doe ik lange bonnen niet graag via de website haha, liever via de app.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:34

Stamper schreef:
F_inley schreef:
Via de app reclamefolder.nl kan je nu volledige cashback op redband snoepjes aanvragen staan drie varianten en volgens mij kan je ze alle drie gratis proberen

Kan deze niet vinden?
Net wel de scoupy ingediend! Silan is beetje een misleidertje, want dat is nog dezelfde actie als van mei, dus dat pakt hier helaas niet meer!

In de app, helemaal onderaan staat Folders, Aanbiedingen en daarnaast Cashbacks. Die moet je hebben. Ik heb inderdaad ook 3 varianten staan met probeer gratis erbij.

Edit: Weet iemand hoelang het duurt als je je spaarpot laat uitbetalen (zit nog steeds geen minimum aan voor zover ik kan vinden?) voor je het geld hebt? Voor mij maakt het niet zo uit, maar vraag het even voor iemand die het geld slecht langere tijd kan missen :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:04

Alwiene schreef:
Carola knippen zou ik niet aandurven, maar via de app kan ik altijd gewoon een tweede foto maken, dan maak je de eerste en zeg je iets van Nog een foto toevoegen.
Daarom doe ik lange bonnen niet graag via de website haha, liever via de app.

Bon knippen besloot ik inderdaad niet te doen voor het geval ze er niet mee akkoord gaan. Ik heb de bon gevonden en opnieuw ingediend met een 2e foto.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:33

F_inley schreef:

Top ga ik halen om te delen met mijn collega’s :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:38

Ik heb de Maggie saus en blikje finley gevonden en net ingediend :)
Ik heb de bloedsinaasappel variant genomen van het drankje die vind ik trouwens best lekker!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 19:16

Bij Alpro kan je ook een pak gratis proberen. Ik heb hem gisteren gehaald toen hij nog in de 1+1 was, benieuwd wat ik terug krijg. Ben wat aan het experimenteren met meer vega-eten en dan is zulke melk wel leuk om te proeven.
https://static.scoupy.nl/alpro/productFresh-drinks.html
Let op: alleen de actieverpakkingen :).

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:03

Heeft iemand die black agnus bitterballen wel eens op of al geprobeerd? Ben nog aan het twijfelen om ze te kopen

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:06

F_inley schreef:
Heeft iemand die black agnus bitterballen wel eens op of al geprobeerd? Ben nog aan het twijfelen om ze te kopen

Het zijn er 8 en je betaald nog 2 euro ervoor. Ik vond het te duur om ze mee te nemen.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:44

Ja ik vind ze ook duur idd maar ze lijken me wel lekker haha

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:52

Ik heb ze meegenomen, vond ze ook erg prijzig maar voor een keer problemen prima om ze mee te nemen.
Mijn scoupy’s zijn nu wel goed gekeurd, bedankt voor jullie tips.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:19

Fijn dat het nu gelukt is Carola!

Ik vind de bitterballen ook te duur.

Niemand ervaring hoelang het uitbetalen duurt bij Reclamefolder? Die wil ik sowieso wel even halen, leuke actie, bedankt voor de tip!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:23

Nee maar vorige x via gratis.nl varieerde het van binnen drie dagen tot 4 weken. Meestal krijg je bij het indienen te zien binnen welke tijd je geld terug krijgt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:30

F_inley schreef:
Nee maar vorige x via gratis.nl varieerde het van binnen drie dagen tot 4 weken. Meestal krijg je bij het indienen te zien binnen welke tijd je geld terug krijgt

Gratis.nl is geen aanbieder maar slechts een verzamelsite, dat zegt dus inderdaad zoals je al aangeeft helemaal niets. Ze (RF) keuren binnen 48 uur zeggen ze maar ik kan me niet herinneren hoe snel het geld erop stond daarna. Voor de kennis met heel krap geld zou het toch wel fijn zijn om dat te weten voor ze indient zeg maar ;) Daarom had ik gehoopt dat iemand het zich kan herinneren :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 23:09

Mijn scoupy’s zijn goedgekeurd en de vorige keer stond het binnen 48 uur weer op mijn rekening.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 23:21

Ineke2 schreef:
Mijn scoupy’s zijn goedgekeurd en de vorige keer stond het binnen 48 uur weer op mijn rekening.

Van Scoupy weet ik dat ze snel zijn, maar met Reclamefolder amper ervaring.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 06:59

Snap het had vorige x die kit gehaald is toch 15,00 bij elkaar en dat duurde dus 4-8 weken kwam ik met indienen achter niet heel handig. Maar uit eindelijk had ik het rond de drie weken terug.

Morgen of donderdag ga ik de redband halen en dan zal ik even laten weten wat er staat hoelang het ongeveer gaat dury

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:48

Ik ben sinds kort ook aan het bezuinigen op de boodschappen, dus lees hier graag mee. Wij hebben alleen een Coop in het dorp, die is wel heel erg duur. Dus 1 keer per week rij ik naar de Lidl en de jumbo , dat ligt ongeveer 15 km verderop. Maar het bespaart wel heel erg op de boodschappen.

Normaal pin ik alles in de winkels, maar vandaag wil ik eens een maandbedrag pinnen en in mijn portemonnee doen en daar komende maand van eten. Ik denk dat ik dan nog beter bezuinig, omdat ik dan beter overzicht heb.

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 10:36

Davinia_ schreef:
Ik ben sinds kort ook aan het bezuinigen op de boodschappen, dus lees hier graag mee. Wij hebben alleen een Coop in het dorp, die is wel heel erg duur. Dus 1 keer per week rij ik naar de Lidl en de jumbo , dat ligt ongeveer 15 km verderop. Maar het bespaart wel heel erg op de boodschappen.

Normaal pin ik alles in de winkels, maar vandaag wil ik eens een maandbedrag pinnen en in mijn portemonnee doen en daar komende maand van eten. Ik denk dat ik dan nog beter bezuinig, omdat ik dan beter overzicht heb.

Als ik een kleine tip zou mogen geven, ik zou een weekbedrag pinnen. Uit ervaring weet ik dat het moeilijker is om met dat geld een hele maand vol te maken omdat je constant loopt te rekenen. Als je bijv 50 euro per week aan wil houden doe je nu gewoon 50 euro en volgende week weer. Maar dat is persoonlijk natuurlijk

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 10:41

Ik vind een weekbedrag ook het makkelijkst :j
Zeker als je een apart boodschappenbeursje gebruikt. Ik heb dan altijd nog een paar euro in mijn gewone beurs voor als ik verkeerd heb gerekend.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 13:28

Bedankt voor de tips, dan ga ik het zo eens proberen. Ik dacht zelf aan een maandbedrag omdat een maand altijd 4 weken en een paar dagen duurt en ik zo de boodschappen gewoon bij de maandlasten kon doen namelijk.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 13:33

Maar dan kun je ook uitgaan van 13 maanden in je berekening, dan kom je nl uit op exact 4 weken per maand. :)
Ik werk trouwens met weken, wekelijks €50,- wat op een aparte rekening gestort wordt zodat ik niet aan de rest van het geld kom.
Nu ben ik niet zo handig met financiën en heb ik de laatste tijd gemerkt dat het erg makkelijk is om gewoon de andere pas mee te nemen, dus die en de reader liggen nu weer in de la en gaan eind vd week weer even mee met de woonbegeleiding zodat ik er even niet zomaar bij kan.