Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_inley schreef:Via de app reclamefolder.nl kan je nu volledige cashback op redband snoepjes aanvragen staan drie varianten en volgens mij kan je ze alle drie gratis proberen
Stamper schreef:F_inley schreef:Via de app reclamefolder.nl kan je nu volledige cashback op redband snoepjes aanvragen staan drie varianten en volgens mij kan je ze alle drie gratis proberen
Kan deze niet vinden?
Net wel de scoupy ingediend! Silan is beetje een misleidertje, want dat is nog dezelfde actie als van mei, dus dat pakt hier helaas niet meer!
Alwiene schreef:Carola knippen zou ik niet aandurven, maar via de app kan ik altijd gewoon een tweede foto maken, dan maak je de eerste en zeg je iets van Nog een foto toevoegen.
Daarom doe ik lange bonnen niet graag via de website haha, liever via de app.
F_inley schreef:Nee maar vorige x via gratis.nl varieerde het van binnen drie dagen tot 4 weken. Meestal krijg je bij het indienen te zien binnen welke tijd je geld terug krijgt
Davinia_ schreef:Ik ben sinds kort ook aan het bezuinigen op de boodschappen, dus lees hier graag mee. Wij hebben alleen een Coop in het dorp, die is wel heel erg duur. Dus 1 keer per week rij ik naar de Lidl en de jumbo , dat ligt ongeveer 15 km verderop. Maar het bespaart wel heel erg op de boodschappen.
Normaal pin ik alles in de winkels, maar vandaag wil ik eens een maandbedrag pinnen en in mijn portemonnee doen en daar komende maand van eten. Ik denk dat ik dan nog beter bezuinig, omdat ik dan beter overzicht heb.