Ik heb mijn gear VR gister binnen gekregen. Vind het best grappig Er is een of ander conjuring filmpje speciaal voor de gear VR, toch best spannend
Tilmar
Geplaatst: 15-08-16 06:31
Mijn S5 is ineens overleden, het begon met een klein plekje in het scherm, een soort inktvlek en dat heeft zich over het hele scherm verspreid ik heb er niks geks mee gedaan.. Maar ik mocht gelukkig al verlengen! Dus mijn s7 is onderweg! Ben benieuwd. Meteen maar een hoesje besteld.. Ik sloop alles
Het zijn twee verschillende merken en maken verschillende types van cases. Ik ben zelf voor UAG gegaan, omdat die iets dunner is en ik rood/zwart wel een mooie combi vind voor mijn zwarte S7.
Banyu
Geplaatst: 15-08-16 12:18
Foto ervan? Heb gewoon een hoesje van aliexpress, doet het super!
Bagheera_206
Geplaatst: 15-08-16 12:21
Stamper schreef:
Foto ervan? Heb gewoon een hoesje van aliexpress, doet het super!
Ooooh,zijn dat die, vind ze alleen echt niet mooi. Maar rood is mijn kleur ook niet. Dat zal het zijn denk ik!
Bagheera_206
Geplaatst: 15-08-16 12:26
Haha! Je hebt ze in meer kleuren, maar het moet idd wel je smaak zijn. Ligt hij op zijn rug dan valt hij niet op en is hij gewoon zwart met AOD. Leg ik hem met scherm naar beneden valt hij wel op door het rode. Ik vind het wel fijn dat telefoon nu een beetje beschermd is.
Is het jullie al gelukt om de video bel app van Google te installeren? Duo?
Uiteraard ook beschikbaar voor appel en geen google account nodig. Dit wordt het alternatief van facetime waar android en ios elkaar gewoon kunnen bellen.
chanicha
Geplaatst: 16-08-16 07:30
Er staat bij mij bij dat het binnenkort beschikbaar is Bagheera.
Bagheera_206
Geplaatst: 16-08-16 07:33
Ik heb op dat knopje gedrukt en nu staat dat ik ben geregistreerd. Zal wel geinstalleerd worden als het ook uitgerold wordt naar NL. Za allemaal nieuwsberichten dat het vandaag zou zijn, maar dus nog even niet.
De videostream is maar 720p, maar ja wij hebben natuurlijk een geweldige frontcamera met 5MP erop zitten die als hij is gedownscaled naar 720p nog steeds prima beelden zou moeten laten zien.