Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:45

Mo_86 schreef:
Heb m eerder in dit topic al voorbij zien komen, en ik had m zelf ook: dat snake fietsslot. Hier hetzelfde: na een beetje regen kreeg ik m amper nog open, en na nog drie regenbuien heb ik t opgegeven. Heb m net in de container gekieperd. Zag het gewoon voor me, hangt ie met fiets en al vergrendeld aan een lantaarnpaal, breekt t sleuteltje natuurlijk af... :') Would be just my luck haha

Dat overkwam mij... Op het station, met een rugtas, twee schoudertassen en volle fietstassen. :')

Mo_86

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:17

Aiii, ja daar was ik zelf dus ook bang voor! Vervelend, dat soort dingen gebeuren natuurlijk ook altijd net als je volledig bepakt en bezakt bent... -O-

Heb trouwens ook ergens gelezen dat dat sleuteltje universeel is, schijnt dat die sleutels op elk slot van de Action passen, geen idee of het ook echt zo is, zou het zo willen gaan proberen straks of het ook echt zo is. Zou wat zijn, dat iemand anders zo mijn fiets kan meenemen omdat ie toevallig hetzelfde slot heeft :').

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:20

Mo_86 schreef:
Aiii, ja daar was ik zelf dus ook bang voor! Vervelend, dat soort dingen gebeuren natuurlijk ook altijd net als je volledig bepakt en bezakt bent... -O-

Heb trouwens ook ergens gelezen dat dat sleuteltje universeel is, schijnt dat die sleutels op elk slot van de Action passen, geen idee of het ook echt zo is, zou het zo willen gaan proberen straks of het ook echt zo is. Zou wat zijn, dat iemand anders zo mijn fiets kan meenemen omdat ie toevallig hetzelfde slot heeft :').

Zou mij eigenlijk niks verbazen als je naar de structuur van de sleutel kijkt :+ (inkepingen, groeven etc)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:50

Mij ook niet inderdaad, kan ook bijna niet anders voor nog geen 3 euro :'). Toch deze week maar een duurder slot halen, heb nu alleen nog een dun spiraalslotje, ook van de Action, en das geen goeie combi met wonen in Amsterdam :+ (hoewel m'n fiets van het kaliber 'barrel' is, mét plastic zak over m'n zadel want zadel lek)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:52

Klopt er zijn heel veel sleutels die het zelfde zijn (heb bij de big bazar gewerkt en daar hadden we dezelfde sloten). Dit ligt echter niet alleen aan de prijs want de zelfde sloten worden verkocht bij bijvoorbeeld halfords ;)

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:56

Ik heb wel eens highlight verfspul :P ,gekocht bij de action. In het begin is het heel mooi maar later word het stukje dat je geverfd hebt oranje, op mijn bruine haar. Heeft iemand ook de krultang van de action geprobeerd?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 14:03

Ik heb een paar jaar terug de krultang gekocht bij de action, volgens mij werkt hij prima maar wilt mijn haar gewoon niet in de krul :')

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 14:08

De longdrink glazen zijn ook waardeloos.

Alle 6 binnen 4 maanden stuk!
En ik heb sommige glazen (die bij de blokker ofzo vandaan komen) zelfs een aantal jaar..

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 14:36

Is het bij glazen niet een kwestie van (on)geluk? Ik weet wel bij de glazen van de action dat de kleur/afbeelding het niet lang overleeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 14:55

Renee schreef:
Ik heb een paar jaar terug de krultang gekocht bij de action, volgens mij werkt hij prima maar wilt mijn haar gewoon niet in de krul :')

Hier geen krultang gekocht maar wel een stijltang. Was geen succes!
De tang zij direct *PANG* toen ik hem in het stopcontact deed :') Ben nog terug gegaan om hem om te ruilen maar ook de tweede zei *PANG* dus heb het opgegeven haha.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:00

Renee schreef:
Is het bij glazen niet een kwestie van (on)geluk? Ik weet wel bij de glazen van de action dat de kleur/afbeelding het niet lang overleeft.

Tuurlijk wel een beetje, maar serieues zo snel?
Ik vind dat toch heel veel en vooral heel snel...

En niet stuk gevallen op de grond ofzo he, zowieso met afwassen 3 en 1tje met neerzetten in de kast. 1tje "viel" om op tafel (ik stootte er per ongeluk tegen) en bij de laatste omdat er inde wasbakiets van bestek in werd gezet...

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:13

DubbelDun schreef:
miekel92 schreef:
Ik heb net een nieuwe 'blender to go' gehaald maar ik geloof dat het stuk dat alles 'blendert' (kan niet op het goede woord komen :') ) al ombuigt...

Dat was eerder een blunder-to-go dus :D

Haha ja maar ik heb hem inmiddels wel nog een paar keer gebruikt en hij buigt niet verder om.. Dus zolang hij het nog doet mag 'ie blijven ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:14

Mo_86 schreef:

Ik heb nog wel een reservesleuteltje, kan hem zo opsturen als je daadwerkelijk wil testen. :D

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:25

Hier gaan de longdrinkglazen al jaren mee.
natuurlijk valt er wel eens 1 kapot,maar daar kan de action niks aan doen.
ik he o.a die met klaprozen en met golvende ribbels.
de laatste zijn al regelmatig gevallen,maar niet kapot.
de klaprozen beginnen nu te vervagen,maar gaan ook al jaren in de afwasmachine.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:28

Cerastes schreef:
Renee schreef:

Tuurlijk wel een beetje, maar serieues zo snel?
Ik vind dat toch heel veel en vooral heel snel...

En niet stuk gevallen op de grond ofzo he, zowieso met afwassen 3 en 1tje met neerzetten in de kast. 1tje "viel" om op tafel (ik stootte er per ongeluk tegen) en bij de laatste omdat er inde wasbakiets van bestek in werd gezet...

Ja dat is zeker waar!

Trouwens ook een miskoop: led lamp met verschillende kleuren. Het knopje wat je moet aanraken om van kleur te veranderen die doet het niet altijd bij mij :( Dus heb hem voor nu weggegooid.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:32

colunder schreef:
Hier gaan de longdrinkglazen al jaren mee.
natuurlijk valt er wel eens 1 kapot,maar daar kan de action niks aan doen.
ik he o.a die met klaprozen en met golvende ribbels.
de laatste zijn al regelmatig gevallen,maar niet kapot.
de klaprozen beginnen nu te vervagen,maar gaan ook al jaren in de afwasmachine.

Ik had hele gewone (saaie), met niks dr op of niks speciaals...

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:33

Oja, die wc dingen met dat vloeibare spul erin, ook waardeloos!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:35

Die spoelen meteen leeg, dan heb je een hele blauwe/groene/paarse streep in de pot hangen

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:49

Renee schreef:

hier al 2 jaar lang action longdrink glazen met de kleur er nog perfect op. 1tje kapot maar die Viel gewoon

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 08:44

Citaat:
Ik heb nog wel een reservesleuteltje, kan hem zo opsturen als je daadwerkelijk wil testen. :D

Haha zou het bijna echt willen gaan testen ook nog, heb het snakeslot alleen al in de container gekieperd :+ . Heb alleen nog dat spiraalslot. Het sleuteltje van het snakeslot past gelukkig niet op het spiraalslot, geeft toch wel wat vertrouwen :')

Siegridd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 08:50

Ik weet niet of het al genoemd is.
Maar de afplaktape wil echt niet plakken

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:56

Siegridd schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is.
Maar de afplaktape wil echt niet plakken

Echt, ik had het tegenovergestelde! Bij mij plakte die juist zo goed dat hij de onderste verflaag mee er af trok :=
Kon ik lekker de onderste laag ook opnieuw gaan verven

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:20

Mo_86 schreef:
Citaat:

Haha zou het bijna echt willen gaan testen ook nog, heb het snakeslot alleen al in de container gekieperd :+ . Heb alleen nog dat spiraalslot. Het sleuteltje van het snakeslot past gelukkig niet op het spiraalslot, geeft toch wel wat vertrouwen :')

De fietsenmaker waar ik het snakeslot heb laten verwijderen vertelde me dat op ongeveer 100-150 sloten er 2 zijn met dezelfde sleutel en dat dat geldt voor alle sloten die hij verkoopt.
Ik heb nu overigens zo'n ketting met stof erom, deze om precies te zijn:
Afbeelding
Hij doet het na die hoosbuien van de afgelopen week nog goed *\o/*, wel is geadviseerd om er eens in de zoveel tijd een drupje olie in te doen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:56

Ah oke, nou dat valt dan toch weer mee gelukkig. Ben dus weer op sensatieberichten afgegaan :') . Is dit slot ook van de action? Ziet er in ieder geval wel degelijker uit dat het slot dat ik nu heb :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:30

Nee deze is bij de fietsenmaker gekocht, kost een tientje. ;)