Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sting schreef:Klinkt goed, die schimmelreiniger!![]()
Ik ben nog op zoek naar lampen, voor aan het plafond. Liefst plafoniéres, maar van die simpele bollen mag ook. Enig idee of ze die hebben? (of waar ik die anders goedkoop kan halen? bouwmarkt is al best prijzig...)
_l_amanda_l_ schreef:fondant hebben ze in "mijn" action ook niet meer, maar die van de C1000 zijn bijna even duur en daarvan vind ik de kwalitiet véél beter!Ook bij de Xenos hebben ze het wel..
Ceetje_bokt schreef:Vandaag bijna €30uitgegeven aan
8 x deodorant (rexona)
Anticondensstray
2x refelecterende armbanden met lichtjes (voor de honden)
3x zakjes met gaten ballen (voor de hondjes)
Zak snoep
Aansteker
2 soorten breed plakband
2 stempels met like en not like
Mini portemonnee
Opvouwbaar boodschappentasje
En een grote groene plastic tub om alles in te doen
Tallie1979 schreef:Ceetje_bokt schreef:Vandaag bijna €30uitgegeven aan
8 x deodorant (rexona)
Anticondensstray
2x refelecterende armbanden met lichtjes (voor de honden)
3x zakjes met gaten ballen (voor de hondjes)
Zak snoep
Aansteker
2 soorten breed plakband
2 stempels met like en not like
Mini portemonnee
Opvouwbaar boodschappentasje
En een grote groene plastic tub om alles in te doen
Waar heb je die stempels gevonden? In welke categorie lagen ze?dat vind ik wel wat voor mijn scrapbook projecten!
Tallie1979 schreef:Waar heb je die stempels gevonden? In welke categorie lagen ze?dat vind ik wel wat voor mijn scrapbook projecten!
Tallie1979 schreef:Ceetje_bokt schreef:2 stempels met like en not like
Waar heb je die stempels gevonden? In welke categorie lagen ze?dat vind ik wel wat voor mijn scrapbook projecten!
Tallie1979 schreef:Ceetje_bokt schreef:2 stempels met like en not like
Konstantine schreef:Lidl heeft wel eens plafonnières, twee weken terug nog. Anders Leen Bakker of Kwantum?
Montekarlo: wil je een voerton die echt helemaal dicht kan (met draaideksel of zo)? Anders zou je een grote prullenbak kunnen kopen bij Xenos, die zijn nog geen tientje volgens mij (60 liter).