Nee, ik betaal liever 3,75 per kip om het iemand anders te laten doen! Haha
Het is echt een vervelend werkje en nu zijn het er maar 10, maar straks heb ik er meerdere en ik heb echt geen zin om die allemaal met de hand te moeten gaan doen 
(ik heb trouwens wel ervaring er mee, ons mam deed het vroeger ook altijd zelf)
Ik heb wat filmpjes!
De kwaliteit is niet super en doordat ik de telefoon in mijn hand had is het beeld wat bewegelijk (hoewel youtube dat blijkbaar best goed kan verbergen), maar je krijgt een kleine impressie 
Ik voel me elke ochtend een beetje net als Justin Bieber met al mijn kleine Beliebertjes 
Heb de paarden in de kleine wei + paddock staan, omdat Aagje (de bruine) last had gekregen van ontstoken ogen door het weer. In de paddock hebben we een inloopstal met hooi en daar maakt ze graag gebruik van met al die regen. Het gaat trouwens alweer een stuk beter met der ogen, het is nu vooral nog de rechter (van voor gezien links).
Elke ochtend krijgen ze eerst gemengd graan, zodat ik daarna in alle 'rust' de bak met legkorrel kan vullen. Elke ochtend dan proberen de plofjes bij het voer te komen en zijn ook de eerste die op het voer af rennen (je ziet ze ook naar buiten rennen, omdat ze gewend zijn dat als de bak open gaat ze een paar seconden later voer krijgen). Hoezo hongerig? 
Dat geschreeuw dat je hoort zijn de varkens
Edit: De foto's vergeten.

Hier lijkt hij niet zo groot, maar als er een legkip naast staat dan zie je heel goed het verschil.

Dit is hoe ze het merendeel van de dag doorbrengen, luierend in de zon! (wel nadat ze gegeten hebben natuurlijk
)
Laatst bijgewerkt door Elise_0o op 20-08-14 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt