Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noctua

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:21

Afbeelding
Hier mijn hardcases! :)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:03

Leuk!

Ik heb ze nogsteeds niet binnen.. :7

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:22

Wat gaaf!!

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:24

Wil iemand mij vertellen hoe de ervaring met de accu is?
Ik heb nu iPhone 5, na mijn iPhone 4 en is een waardeloze telefoon!

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:34

@magic_lover, heb je wel een bevestiging dat ze verstuurd zijn? Als het langer dan 20 werkdagen duurt moet je maar contact met ze opnemen denk ik.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:53

Ik heb mijn Galaxy sinds gister na mijn Iphone. Ben er super blij mee!

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:54

Hoe is bij jullie de accu duur bij gebruik whattsapp af en toe spelletje/Facebook en internet. Gewoon gebruik en soms fanatiek.

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:02

Tsja. Is al meerdere keren besproken hier geloof ik.
Maar natuurlijk gaat de batterij korter mee als je de telefoon fanatiek gebruikt. Bij Spelletjes gaat de accu veel sneller leeg dan bij af en toe facebook/whatsapp. Ik vind dat de accu gewoon goed meegaat, doe er meestal 1,5 dag mee.

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:05

Ja ik heb 8 pagina's gelezen eh geen tijd om alles terug te lezen. Mijn iPhone moet in 24 uur 2x aan de lader. Bij gewoon gebruik, heb een lease abbonement en mag mij binnen 7 dagen bedenken. En daar denk ik nu aan aan de s4... Vandaar dat ik dat hier vraag. Ik bel niet veel, wel heel veel whattsapp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:06

Bij mij loopt hij heel snel leeg.
Maar volgens mij draait er nog van alles bij me...

daar moet ik nog naar kijken

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:10

Nou, 2x binnen 24 uur aan de lader heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt. Tenzij ik urenlang een spelletje ga spelen met hoge graphics, dan is hij wel snel leeg.

Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier

Edit:
Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 19:12

Mijn telefoon is vanmorgen om 9 uur van de lader gekomen en staat nu op 69%.
Ik heb er mee gebeld, geappd, en hij synchoniseert doorlopend dus ik kijk om de haverklap op facebook en dergelijke.
Wel heb ik alle opties uit de link van Noctua nagelopen en staat hij bij mij eigenlijk altijd op spaarstand. Dan is hij maar wat minder snel, je merkt er toch nauwelijks wat van bij normaal gebruik.

PS, als je last hebt dat hij traag wil draaien als je je telefoon draait, dan moet je even in instellingen => mijn apparaat => slim scherm => slim roteren uitzetten.
Anders gaat hij elke keer als je je telefoon draait eerst checken hoe je ogen staan voordat hij draait en dat kost gewoon extra tijd (vooral in het donker).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:27

Noctua schreef:
Nou, 2x binnen 24 uur aan de lader heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt. Tenzij ik urenlang een spelletje ga spelen met hoge graphics, dan is hij wel snel leeg.

Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier

Edit:
Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit

Thanks voor je link!

Ontwikkelaarsopties heb ik niet kunnen vinden. Kun jij helpen waar ik dat vind"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:28

Als ik synchroniseren af zet, werkt mijn telefoon dan nog fatsoenlijk?

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:30

vonneke schreef:

ja alleen je mail komt dan niet binnen & facebook ed

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:44

@vonneke, het staat als het goed is beschreven in de eerste link (het woordje 'hier' is een klikbare link over de ontwikkellaarsopties).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:51

Noctua schreef:
@[naam], het staat als het goed is beschreven in de eerste link (het woordje 'hier' is een klikbare link over de ontwikkellaarsopties).

Sorry, had het over het hoofd gezien, zo eens kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:52

karin1985 schreef:
[naam] schreef:

ja alleen je mail komt dan niet binnen & facebook ed

Maar als ik op mail klik komt het wel toch?

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:57

dan zul je waarschijnlijk zelf het binnenhalen moeten activeren. Ik weet het niet, ik zet het zelf altijd s'nachts uit en dan s'morgens weer aan, lekker rustig :P

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:15

Noctua schreef:
@magic_lover, heb je wel een bevestiging dat ze verstuurd zijn? Als het langer dan 20 werkdagen duurt moet je maar contact met ze opnemen denk ik.. :\

Ja bevestiging van betaling en versturen op de site kan ik ook zien dat ze verstuurd zijn. Nouja 20 dagen zijn nog niet om anders idd maar even contacten.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 14:10

Jaa ze zijn binnen, lagen net in de bus :):)

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 14:35

Toppie! Maak je ook even een foto? ;)

Baleno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 18:55

ik heb sinds vandaag de samsung galaxy S4 mini! super fijne telefoon ben er helemaal blij mee.
het enige is dat ik me dood irriteer aan het geluidje van de camera iemand enig idee hoe je deze uit kan zetten want kan het niet vinden bij camera instellingen, op stil/trillen zetten heeft ook geen zin ;)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 19:51

Baleno schreef:
ik heb sinds vandaag de samsung galaxy S4 mini! super fijne telefoon ben er helemaal blij mee.
het enige is dat ik me dood irriteer aan het geluidje van de camera iemand enig idee hoe je deze uit kan zetten want kan het niet vinden bij camera instellingen, op stil/trillen zetten heeft ook geen zin ;)

Is al vaker gezegd, is wettelijk niet meer toegestaan. Een camera moet tegenwoordig geluid maken, zodat men niet meer "stiekem" foto`s kan maken.
Ontwikkelaars zullen vast wel opties hebben om het toch uit te zetten, maar dan zit je heel diep in de software, dus ben bang dat je dan garantie wel kan vergeten.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:30

Mijn scherm gaat niet automatisch uit. Het staat wel ingesteld dat hij hem n 15 seconden moet blokkeren. Maar dat doet hii niet?