Hier mijn hardcases!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noctua schreef:Nou, 2x binnen 24 uur aan de lader heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt. Tenzij ik urenlang een spelletje ga spelen met hoge graphics, dan is hij wel snel leeg.
Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier
Edit:
Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit
Noctua schreef:@magic_lover, heb je wel een bevestiging dat ze verstuurd zijn? Als het langer dan 20 werkdagen duurt moet je maar contact met ze opnemen denk ik..
Baleno schreef:ik heb sinds vandaag de samsung galaxy S4 mini! super fijne telefoon ben er helemaal blij mee.
het enige is dat ik me dood irriteer aan het geluidje van de camera iemand enig idee hoe je deze uit kan zetten want kan het niet vinden bij camera instellingen, op stil/trillen zetten heeft ook geen zin