ik heb nog wat van de vorige ronde, maar ga nu ook weer even halen

ga morgen of overmorgen boodschappen doen , kan ik gelijk de nieuwe winkel bewonderen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, en latte machiato oplos .

Marley schreef:Hier ligt de vriezer ook nog goed vol, die wil ik wat leegeten omdat ik de vriezer wil ontdooien
Kan dus van de week een goedkoop lijstje maken hoop ik. Al heeft de AH wel wat goede groente en fruit in de aanbieding
Had je alles buiten kunnen zetten hihi. 
probleem is alleen dat er steeds wel wat in de aanbieding is om de vriezer weer mee te vullen dus dat moeten we dan even niet doen.... of t moet snel weer gaan vriezen, ook niet erg
Ik zou toch ook eerder verwachten dat een A merk de ingrediënten beter voor elkaar heeft en dus duurder is. Maar ik let daardoor altijd wel op de kilo/liter prijs wanneer ik dingen koop. Soms lijkt iets veel goedkoper, maar valt dat tegen.
Heb maar even gewezen dat er op die kaartjes ook altijd de kilo/liter prijs staat. Scheelt een hoop centjes als je daar op let! Sheran schreef:Ja, als je die hoeveelheid ook inderdaad nodig hebt. Anders gooi je de helft weg en ben je alsnog duurder uit.
joyce2 schreef:Sheran schreef:Ja, als je die hoeveelheid ook inderdaad nodig hebt. Anders gooi je de helft weg en ben je alsnog duurder uit.
Precies, daar letten wij ook op! Hebben we weinig nodig, dan kopen we gewoon de "goedkoopste". omdat we de rest anders weg moeten gooien. Zijn het dingen die we regelmatig gebruiken, dan letten we op de prijs/inhoud om te zien wat het goedkoopst is.