Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
deedee19 schreef:Ik update hem voor mezelf iedere keer als ik iets heb gekocht wat nog niet op de lijst stond. Zo hoop ik straks precies van te voren uit te kunnen rekenen wat de boodschappen gaan kosten (excl. groente en fruit want dat wisselt natuurlijk in prijs)
@nr 1 dit heb ik niet in één keer gekocht hoor hahaha. Dit is een lijst die ik voor mezelf heb gemaakt met de prijzen in de supermarkten waar ik kom (producten die ik koop dan)
idinn schreef:Als ze van thee en kaarsen houden, wat ik heb gegeven op een bruiloft tijdje terug: van die giga theekoppen en dan kaarsvet erin smelten laagje voor laagje met kleingeld erdoor. Zag er ook erg leuk uit, hadden twee van die mega koppen en daarin kaarsen waar uit de bovenkant dan al muntjes te zien waren/uit staken.
Ze vonden het ook echt een heel leuk cadeau en hebben telkens als die brandde enthousiast de loskomende muntjes eruit geschept met een lepeltjeEn naast de mokken en kaarsen om erin te smelten kan je het zo duur maken als je wilt qua geld.
Wendy1978 schreef:idinn schreef:Als ze van thee en kaarsen houden, wat ik heb gegeven op een bruiloft tijdje terug: van die giga theekoppen en dan kaarsvet erin smelten laagje voor laagje met kleingeld erdoor. Zag er ook erg leuk uit, hadden twee van die mega koppen en daarin kaarsen waar uit de bovenkant dan al muntjes te zien waren/uit staken.
Ze vonden het ook echt een heel leuk cadeau en hebben telkens als die brandde enthousiast de loskomende muntjes eruit geschept met een lepeltjeEn naast de mokken en kaarsen om erin te smelten kan je het zo duur maken als je wilt qua geld.
Wat een leuk idee
Waar had je die lont gekocht en die 'smelt' kaarsen als ik vragen mag?