We hebben ook leuke teddy jassen te koop, gisteren aan gehad maar zie zenig niet bij de nieuwste artikelen. Waren lekker warm en heb er twee naar achter gelegd, volgende even afrekenen
Bumba01
Geplaatst: 12-10-12 19:25
Ben gisteren even geweest: 4 pakjes met slingers Ballonnen Ballonnen pomp Panty 2pack Boxer Green Tea drinken met honing
Schade: 9.13
Ik vier morgen mijn verjaardagsfeest, omdat ik zondag 21 word. Slingers kosten daar niks haha!
Overigens bestaat t touw wel in meerdere kleuren, maar niet bij de action. 5 jaar terug kwam ik op ponykamp ook oranje, blauw, roze? tegen dacht ik. Wordt veel gebruikt bij zeilen, is mij ooit verteld. Dus er zullen vast meerdere zaken zijn die het verkopen.
Net geweest, en een heleboel gehaald!! Oa punaises, knutselfoam, ijzer hart, hele lading snoep voor mn tante, broertjes en moeder En uggs voor morgen op de military, lekker warm! En nog afwasbakken.. Oh en een heleboel dat ik nog vergeet
er staat bij de nieuwste 100 een fleecevest met capuchon in het blauw, iemand die hem al gespot heeft en weet hoe hij valt kwa maat en of er meer kleuren zijn?