Het wordt wel iets voor het weekend want 's ochtends neem ik maar moeite tijd voor het pakken van een plak roggebrood en een half plak kaas die ik wandelend richting de auto opeet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:met roerbakgroente pak ik áltijd een zakje voorgesneden. Voor die anderhalve euro ga ik niet moeilijk doen
Nicolletje schreef:Sannert schreef:Zo, gister avond eten gehad voor 1,80 met 2 personen.boerenkool met spekjes en zo'n worst voor vriendlief.
Pluk je de boerenkool en aardappels zelf? Met het vlees erbij snap ik dat niet zo goed hoe je aan 90 cent pp. komt?
Bij mij kosten de spekjes al 3.50 euro maar ik koop dan liever biologisch.
Sannert schreef:Ze had 3loten dus hadden wij ook een zak soep en worst gekregen. Anders had ik het idd niet gered voor dat bedrag.
Wildgirl schreef:Even een vraagje tussendoor aangezien ik nog steeds (soms vol verbazing) zit mee te lezen, proberen jullie alleen op eten te bezuinigen of op meerdere dingen(denk aan uitjes,roken,vakantie,kleding,paarden etc)
Mootje schreef:Asperges kan ik wel elke dag etenEn inderdaad het liefste van een boer onder de rivieren vandaan! Je gaat er alleen zo van stinken (op de wc)