We zijn stapje voor stapje ons hele huis aan het pimpen (ruim 100 jaar oude boerderij) en daar komen toch ook erg leuke dingen uit vandaan, oa de gebinten zijn weer in het zicht. Zo heb ik de originele kelderdeur van 5 lagen verf ontdaan en een nieuwe erop gesmeerd. De originele keldertrap weer in oude staat en kleur (ossebloedrood) hersteld. Een lelijke grenen kast wit geschilderd. Ik zal eens wat foto's plaatsen.
Verder staat hier nog een heel geinig stoeltje waarvan ik het hout wel wat mooier kan maken, een lelijk grenen bed (dat wil ik daarna verkopen). En onlangs hebben we bij een sloopbedrijf jaren '30 paneeldeuren gekocht. Hier moet ik ook de verf vanaf halen en opnieuw doen. Ik ben er nog niet uit of ze een kleur worden of bijvoorbeeld met een subtiel kleurrandje erop. Dus mocht iemand hier nog een idee hebben...
Oja en nog een vaag grenen kastje. Zag hier foto's voorbij komen met de bovenkant hout en de rest geverfd, dat ziet er wel erg gaaf uit! Denk dat ik dat met dat kastje ook maar doe (en weer verkoop haha).