Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:het halstertouw is helemaal af! 221 cmben er erg trots op..
binnenkort nog weer een keer na de action.. meer touw halendan ga ik voor de 4x20 meter halstertouw.. ben benieuwd hoe lang die wordt
ik heb ook het trimschaartje gekocht.. mooi de manen beetje bijgeknipt
Dinniej schreef:Suusie22 schreef:het halstertouw is helemaal af! 221 cmben er erg trots op..
binnenkort nog weer een keer na de action.. meer touw halendan ga ik voor de 4x20 meter halstertouw.. ben benieuwd hoe lang die wordt
ik heb ook het trimschaartje gekocht.. mooi de manen beetje bijgeknipt
Tof!Heb je het volgens de tutorial gedaan?
Ik vraag me alleen wel af wat je met een halstertouw van 5/6 meter moet. xD
Ik heb trouwens een geniaal cheap-ass idee bedacht. xD Een thermopanty hoeft van mij niet zo, maar ik wil thermosokken en een extra thermolegging kan ik ook nog wel gebruiken. Alleen wil ik geen kniekousen. Dus nu wil ik gewoon zo'n panty halen en daar dan korte sokken en een thermolegging van maken.
just_kiki schreef:ik ben van de week ook geweest.. ze hadden bij ons (bergen op zoom ) nog sneeuwschuivers ! dus heb er gelijk eentje mee genomen(zag later een vrouw met 10 stuks rondlope
)
ik heb 14 afwasbakjes gekocht (voor 99 cent de stuk) voor het voer van me paard![]()
![]()
![]()
Kado voor de buuf+ inpakpapier ( hele leuke aardwerkding waar een kaars in kon
)
oh en pepernotenen thermo panty en leggings die idd veel te kort zijn!!!
( geen aanrader dus, aangezien ik al hele korte beentjes heb
) ook nog paar kaarsjes gehaalt. en ook die echte kaarsen waar van binnen een elktrisch lampje inzit (met batterij)
en ook nog wat huishoudelijke dingen
schade 65
just_kiki schreef:Helaas hebben wij nooit bakjes thuis :'(
Af en toe we'll zo'n heel klein satebakje(die je zelf moet aanmaken) maar daar past geen anderhalf kilo in :'(
Ze hadden helaas nergens iets met deksel in de action![]()