Ow, als ik de komende 3 dagen neiet zo snel reageer op de WF, heb 3 dagen cursus... maar aangezien ik in een hotel zit maak ik het in de avonden wel goed
Idd wel een grappig spel maar je wordt er wel hyper van hahahaha
Chubby
Geplaatst: 31-07-11 11:32
Ik heb mijn telefoon weer af mogen geven, mijn lief wilde ook wel eens scrabbelen Ben laatst m'n telefoon weken kwijt geweest, speelde meneer Angry Birds
@saffier: noom had ik ook, maar mijn engels is niet al te best
paschja
Geplaatst: 31-07-11 19:22
Malima schreef:
@pascha: een htc hd2 met illegale android software, de 2.2.1 van de htc desire.
Ik kreeg met mijn Anroid op de Samsung Galaxy Apollo ook geen goede GPS verbinding.
Ik doe het nu als volgt: 1) ik zet GPS aan 2) ik zet mijn 3G internet aan 3) ik start GPSbooster (te downloaden op market) 4) ik start mijn navigatie, google maps, etc. en voila, er is een GPS signaal.
Ook kun je het volgende nummer intoetsen (gewoon als telefoonnummer): *#*#1472365#*#* Je krijgt dan GPSSetup te zien, kies Commands, kies Get Position. Druk op Start GPS. Laat nu je telefoon even een paar minuten doodstil in de vensterbank liggen. (kies in ieder geval een plaats met goed GPS bereik). Het beste apparaat gaat nu satellieten opzoeken. Wanneer het GPS symbooltje bovenin stopt met groter/kleiner worden, dan is de huidige GPS positie vastgelegd, ga je nu naar bijvoorbeeld google maps, dan heb je als het goed is redelijk snel een kloppende GPS verbinding.