Kan me voorstellen dat als planten dan net in de grond staan (en nog niet echt geworteld) dat ze dan niet blij worden
Maar geen idee hoe dat precies zit. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar geen idee hoe dat precies zit.

Koop zelden dat soort dingen van de gezamelijke rekening

nu zijn het plantjes op een heel ielig stammetje. Die kan ik zo niet meer gebruiken.....
Ik denk dus toch dat het een ren met een dak moet gaan worden..... jamiroquai schreef:Ik had de konijnen in een standaard ren even gezet in het zonnetje, daat waren ze binnen 2 minuten uit.Ik denk dus toch dat het een ren met een dak moet gaan worden.....
. Ik ben ook nog druk aan het bedenken wat voor constructie ik daarvoor moet bedenken. 
maar algehele bestrating vind ik alsnog een berg werk. Mos tussen tegels, groene aanslag, zand...nogal een toestand vind ik het. Nu snap ik dat dit topic redelijk vol zit met mensen met groene vingers, nu hebben wij die totaal niet
Maar wat is nu écht onderhoudsvriendelijk?jamiroquai schreef:Ik heb bij Zooplus een ruime konijnenren met dak gezien.
.