iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:53

CalvinM schreef:
Ik bel amper, maar sms heel veel.. zit op zo'n 560 sms per maand :o

Edit: Volgens de hi site is het goedkoopste wat sim-only abo met eindeloos sms en eindeloos online 30 euro. http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sim-only ... MOSO1.html

Dan zou ik inderdaad wel een smsbundel doen.. maar je zou ook eens naar telfort kunnen kijken! Dan kan je basisbundel véél voordeliger!
De voordeligste sim-only van telfort is 5,95 zo uit mijn hoofd voor 100 minuten, dan is de smsbundel iets duurder (11,95) en dan je internet, dus dan ben je nog goedkoper uit dan bij Hi!

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:55

Weet je toevallig hoe de dekking van Telfort is?

Edit: al gevonden, ze maken gebruik van het kpn netwerk. Zou dus prima moeten zijn.

__Marije__

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:01

Klopt!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:16

hoe kan het, dat ik filmpjes die ik gefilmt heb met mijn i phone, nu niet kan afspelen op de computer, window movie maker opent ze niet ?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:18

Ik ga overstappen van de Iphone naar de Blackberry. Inprincipe heb je qua apps veel meer mogelijkheden met de Iphone, en is het scherm echt veel fijner.

Ik werd alleen gek van het touchscreen, ff snel smsen zat er gewoon niet in. Ook bellen met mijn telefoon tussen mijn hoofd en schouder werkte niet. Al met al steeds meer irritaties en besloten de iphone naar mijn broertje te doen en zelf voor de blackberry te gaan. Maar ik moet zeggen, het is wel erg wennen :)

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:20

Wat ik meekrijg in de winkel is dat Telfort zelfs nog beter is dan KPN. Niet qua bereik, dat is gelijk, maar goedkoper. Voorzover ik dat heb gezien :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:22

Klopt hoor! Telfort heeft hetzelfde bereik en is echt een stuk goedkoper. Het nadeel is dat telfort geen smsjes in de bundel heeft! Dus het is vaak alleen aantrekkelijk voor mensen die veel smsen, en dus een 1000-sms bundel er bij aansluiten :)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:24

Telfort was hier in de grensstreek met Duitsland een ramp, stond ik in de wei en werd ik gebeld en dan kwam de rekening en stond er veel buitenlands telefoonverkeer op!
ik vind smsen geen probleem met de Iphone, touchscreen was ik al gewend van de Omnia, maar die kon alleen met een stylo en dat hoeft niet bij de Iphone!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:13

Josefien schreef:
en je moet natuurlijk zorgeloos internet van 9,50 euro erbij doen anders heb je nog niks aan je feun!

Zit bij die aanbieding van phoneshop.nl in ;)
Ja ik denk dat ik ga bestellen, weet het bijna zeker :+
(hoezo ik kan geen knopen doorhakken haha)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:29

@CalvinM, ik heb nog even nagedacht maar Telfort gebruikt volgensmij wel een ander 3G netwerk, dus het netwerk voor je internet kan wel minder zijn dan Hi ofzo..

Eigenlijk is T-mobile toch wel de beste als je naar het internetgebruik kijkt, aangezien T-mobile de enige is die écht onbeperkt internet heeft. bij KPN heb je fair-use policy en ik hoor best wel wat mensen die daar overheen komen met android, dus ik denk dat dat voor de Iphone niet anders is..

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:35

Ik heb ook en Iphone , kei fijn ding , alleen had ie een paar kleine probleempjes en is nu opgestuurd !!
Bel nu tijdelijk met mijn oudere gsm samsung ultra touch !! Maar wat mis ik mijn Iphone ....
Bel gewoon met T mobile en tot nu toe gaat dat helemaal geweldig en ik woon kort bij de grens in een dom dorp , en heb gewoon goed bereik ;)

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:49

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:54

Oja daar geven ze hem wel hetzelfde aan! Nou dan zal het wel kloppen :)

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:56

Zijn er hier nog meer iphone gebruikers die gebruik maken van de app Ping Lite?? Ik heb het sinds gisteravond in gebruik omdat mijn vriend ook een Iphone heeft en zo smsen we dus gratis de dag door! Nog meer mensen met deze ervaring?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:57

Ik heb em besteld hoor :D

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:57

Kun je me vertellen wat het precies inhoudt metellica? Ben heel nieuwsgierig.

Nu alleen nog wachten op de baas.. dan heb ik straks ook een iphone :P

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:08

In de App store vind je de applicatie Ping Lite! Die download je op de Iphone. Mijn vriend heeft hetzelfde gedaan. Je volgt de intstructie's als je de app opent en je maakt een gebruikersnaam aan. Mijn vriend heeft dit ook gedaan, mijn gebruikersnaam is Tamara151086 en die van mijn vriend is Maikel18083. Dan voer je net zoals bij sms de ontvanger in, in mijn geval Maikel180183 en stuur ik hem een bericht net zoals via sms. Deze komt direct aan en zo kan hij het bericht weer beantwoorden. Volgens de app info is het gratis over en weer sturen en het werkt sneller dan sms. Ik ben tevreden. Enig nadeel is dat je contactpersoon wel een Iphone moet hebben maar zoals ik met mijn vriend scheelt het wel een hoop geld :D Ipv dat je dus met elkaar een sms stuurt ga je dus nu niet naar berichten maar naar Ping. Het is afgeleid van het pingen van de BB maar met de BB moet je dus een code invoeren en hier dus alleen een gebruikersnaam. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :P

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:14

Bedankt Metellica!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:14

Ik gebruik inderdaad ook Ping bij vrienden die ook een iPhone hebben. Nadeel is dat je het email adres moet weten óf de naam, dus heb ook een zooi mensen waar ik wel het nummer van heb, maar niet mee kan pingen, omdat ik de rest van de gegevens mis..
Ander nadeeltje is dat de smsjes soms lange tijd onderweg zijn. Zaterdagnacht had ik rond een uurtje of 2 gesmst en pas toen we elkaar gedag zeiden bij de taxi, rond half 5, kreeg hij dat smsje binnen...

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:57

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:17

hahahaha je moet er maar opkomen!
Kanelly is dat die aanbieding dat ze nu een half jaar voor de helft internet en abo aanbieden? Die ga ik over 3 maanden ook nemen nl. veel plezier met je Iphone! Kun je als het meezit morgen al beginnen met alles erop zetten!
Ik heb geen Ping want vrijwel geen mensen in omgeving met Iphone (ja broer maar die sms ik eigenlijk weinig) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:23

Metellica schreef:
Zijn er hier nog meer iphone gebruikers die gebruik maken van de app Ping Lite?? Ik heb het sinds gisteravond in gebruik omdat mijn vriend ook een Iphone heeft en zo smsen we dus gratis de dag door! Nog meer mensen met deze ervaring?

Jep ik heb ook Ping! Zelfde username als hier. Ik heb de volledige versie (dus niet Lite) maar dat maakt voor de werking verder niet uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:29

_O- die paperclip stand is echt geniaal _O-

Ja die heb ik idd genomen josefien :j
Ik hoop dat hij er morgen is.... liefst hoop ik vandaag nog, want ze zenden per koerier.
Ga ook zo'n fm transmitter voor in de auto bestellen. Zijn niet zo duur en de reviews zijn best goed.
En als m'n vakantiegeld er is, maar eens kijken of er dan betaalbare carkits zijn :+

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 15:41

weet jij zo waar je die transmitters kunt bestellen Kanelly?