Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Ben nu bezig in het boek Die laatste zomer van Tatiana de Rosnay (ofzo) en sorry maar ik vind er tot nu toe geen ruk aan (tastbaar boek trouwens, geen ebook). Niet echt een aanrader tot nu toe dus.
vikki schreef:Mag ik vragen waar jullie het scherm van jullie ereader (in mijn geval een sony PRS 600) mee schoon maken? Er zitten een paar kleine spatjes van het een of ander op, maar ik wil mijn scherm niet beschadigen... Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat dat met een gewoon ordinair doekje wel makkelijk gaat... ik heb dus helaas 1 klein krasje en heb mijn scherm nog niet verder schoon durven maken...
This_is_me schreef:Haar naam is Sarah had ik gelezen. Die was super! Daarom wilde ik dit boek ook lezen, maar is echt niets tot nu toeKiwipitje schreef:Ben nu bezig in het boek Die laatste zomer van Tatiana de Rosnay (ofzo) en sorry maar ik vind er tot nu toe geen ruk aan (tastbaar boek trouwens, geen ebook). Niet echt een aanrader tot nu toe dus.
Ik heb haar andere boek gelezen: Haar naam was Sarah. Een heel erg mooi boek. Dat zeker indruk op mij gemaakt heeft. Heb ook meedere verhalen gehoord dat: die laatste zomer, bij lange na niet zo goed was als Haar naam was Sarah.
tamary schreef:vikki schreef:Mag ik vragen waar jullie het scherm van jullie ereader (in mijn geval een sony PRS 600) mee schoon maken? Er zitten een paar kleine spatjes van het een of ander op, maar ik wil mijn scherm niet beschadigen... Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat dat met een gewoon ordinair doekje wel makkelijk gaat... ik heb dus helaas 1 klein krasje en heb mijn scherm nog niet verder schoon durven maken...
Ik maak mijn bebook soms schoon met een droog en schoon microvezel doekje. En geen kracht zetten, alleen zachtjes vegen.
CalvinM schreef:Dames de bibliotheek is weer bijgewerkt!