Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:04

MissPromiss schreef:
mariska12 schreef:
ik heb de telefoon ook, alleen bij mij is die in 1-2 weken tijd al zo'n 7x vast gelopen bij de camera.. als die het nu nog 1 keer doet dan ga ik bellen naar waar ik hem vandaan hebt..
verder vind ik het een fijn toestelletje!

Druk je dan niet per ongeluk op de vergrendelknop? Heb ik in het begin ook gehad, maar hij loopt dus niet vast maar wordt gewoon vergrendeld :D

haha ja dat heb k ook al een paar keer gehad, en ik heb ook heel stom toen ik een spelletje aan het spelen was gewoon dat spel gekocht
dag 4 euro.. :')

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:02

Li_lee_yang schreef:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 6%26fs%3D1

zal ik het pakketje bestellen, en welke kleur :?

Heb hem net opgehaald.

Heb een zwart hoesje met een stylus en zo'n beschermfolie voor 10 euro :)
Het hoesje heeft alleen geen vakje voor de stylus. Maar dat zij die man ook eerlijk!

Hij bleek hier in de buurt te wonen dus heb hem opgehaald, maar nette service!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:08

Britt_Sisi schreef:
en ik heb ook heel stom toen ik een spelletje aan het spelen was gewoon dat spel gekocht
dag 4 euro.. :')

Ik oook. ^)

(Was trouwens Diamondtwister, dus gelukkig nog wel een leuk spelletje. :D)

Britt_Sisi

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:29

ik had dat je met zon balletje die blokjes moest doen enzo :') ik weetniet hoe het heet :P
maar mijn abbo is nog niet binnen , dus zo gaat me btg snel :')

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:57

MissPromiss schreef:
Druk je dan niet per ongeluk op de vergrendelknop? Heb ik in het begin ook gehad, maar hij loopt dus niet vast maar wordt gewoon vergrendeld :D

En wat moet je dan doen om hem weer ontgrendeld te krijgen? Ik heb dit per ongeluk ook een paar keer gehad en toen maar even de accu eruit gehaald om hem weer aan de praat te krijgen :o . Is vast niet de bedoeling :D .

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:02

Gewoon de vergrendeltoets weer even vasthouden

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:59

hallo
ik mag in februari mijn abonnement verlengen
en dan kan een nieuwe mobiel uitkiezen
nu twijfel ik tussen
samsung 5050 alure ladyphone
of de samsung star
welke raden jullie mij aan
ciska

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:09

Tsja het zijn totaal verschillende telefoons en allebei zijn het goede telefoons. De star heb je een touchscreen, de Allure heb je gewone toetsen. Touchscreen is heel leuk, gewone toetsen voor sommige mensen nog leuker. Het scherm van de Allure is een Amoled scherm, ontzettend helder en heeft een inkijkhoek van bijna 180 graden. De allure is ook wat uitgebreider qua functies door de ladyfone, echter zijn deze functies bij de star via de widgets (denk om je internet!) ook te downloaden.
Eigenlijk is het puur iets persoonlijk, wat wil JIJ graag, wat vind jíj belangrijk aan een telefoon?

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:13

MissPromiss schreef:
Tsja het zijn totaal verschillende telefoons en allebei zijn het goede telefoons. De star heb je een touchscreen, de Allure heb je gewone toetsen. Touchscreen is heel leuk, gewone toetsen voor sommige mensen nog leuker. Het scherm van de Allure is een Amoled scherm, ontzettend helder en heeft een inkijkhoek van bijna 180 graden. De allure is ook wat uitgebreider qua functies door de ladyfone, echter zijn deze functies bij de star via de widgets (denk om je internet!) ook te downloaden.
Eigenlijk is het puur iets persoonlijk, wat wil JIJ graag, wat vind jíj belangrijk aan een telefoon?

bedankt voor het snelle antwoord
1 dat ik er mee kan bellen en smsen hoeft geen internet op
2 dat die er leuk uit ziet mij lijkt de star een beetje groot aan je oor met bellen
of valt dit wel mee?
3 ik weet niet of ik aan touchcreem kan wennen
bij de samsung 5050 is dat maar 2 knoppen dus daar wen ik wel aan

voor de mensen die de star al hebben
heb een website gevonden voor accessoires voor de samsung star
www.erhantelecom.nl
ciska

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 22:04

Tsja de star is wel wat groter, ik denk dat ik als ik jou was gewoon even zou kijken wat er bij je abbo kan (want de star is gewoon goedkoper dan de Allure) en dan kijken welke je mooier vindt, vragen of je ze allebei even in je handen mag houden!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 22:34

ik vind dat het touch screen heel snel went, ik dacht ook daar ga ik nooit aan wennen, maar ik vind het makkelijker dan gewoon toetsen!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 22:45

Ja ik ook hoor! maar ik heb nu een telefoon die ook een toetsenbord er onder heeft (als je hem uitschuift) en dan gebruik ik liever die toetsjes dan het touchscreen merk ik :) Dus ik vind het allebei fijn :) Maar die allure heeft ook gewon veel andere leuke dingen

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 22:49

Ik vind touchscreen wel makkelijk maar soms klik ik wel te snel op verzenden dat is wel echt poedersuiker dan stuur je halve smsjes enzo..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 22:55

ja of een lege :') heb ik vandaag 2 keer gehad haha

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 23:02

Ja ik ook al een aantal keer haha. Heb het vooral als ik hem een slag draai waardoor je dan dat hele toetsenbord krijgt..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 23:12

Ik zelf vind de allure s5050 mooier, maar ik wil geen abbo en dan is de allure weer zo duur! Dus ja...

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 23:24

Of je zou even moeten wachten dan ligt hij vast wel bij 'de turk' en dan kan je de allure goedkoper krijgen. Denk niet dat Samsung star er ooit komt te liggen omdat hij zo moeilijk simlock vrij te maken is..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 09:59

Allure is er niet prepaid dus zal ook niet snel bij 'de turk' komen te liggen ;)

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 10:21

Ik heb woensdag de Samsung star bestelt. Maar hij is niet op voorraad, dus dan zal het nog wel ff een poos duren. :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:02

Kyrseltje schreef:
Of je zou even moeten wachten dan ligt hij vast wel bij 'de turk' en dan kan je de allure goedkoper krijgen. Denk niet dat Samsung star er ooit komt te liggen omdat hij zo moeilijk simlock vrij te maken is..

die van mij is wel simlock vrij gemaakt :)
en mijn vingers zijn te dik als ik dat toetsenbord krijg haha, dat kan ik alleen al sik bijvoorbeeld met een potlood doe :')

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:05

MissPromiss schreef:
Allure is er niet prepaid dus zal ook niet snel bij 'de turk' komen te liggen ;)

kijk eens op marktplaats.nl
daar worden ze een stuk goedkoper aangeboden en simlock vrij al
inplaats van samsung 5050 moet je samsung ladyphone intikken rechts boven dan
krijg je meer resultaten
ciska

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:07

Als ik hem koop, ga ik hem in de winkel simlock vrij kopen omdat ik gewoon persé T-Mobile prepaid wil. Dan krijg ik elke maand 300 gratis smsjes en kan ik aan de €10,- -die ik elke maand moet opwaarderen- bellen. Dus ben ik maar €10,- per maand kwijt terwijl ik normaal zonder die gratis smsjes anders het dubbele kwijt was!
Je betaald helaas wel €30,- meer voor een simlockvrij toestel.. Maar al laat ik het bij een turk doen is mijn garantie weg.. Dus dat risico wil ik niet lopen met een touchscreen !
Simlock vrij zijn ze €160,-.

Dacht net dat T-Mobile nu ook Samsung Star heeft.. maar kom er nu achter dat dat een droom was. :o

En op marktplaats zijn ze inderdaad stuk goedkoper, heb er ook al gekeken. Maar vertrouw het niet hoor, straks krijg je een lege doos toegestuurd en heb je wel €100,- betaald! Of dat het na 2 weken kapot gaat, dan heb je ook geen garantie meer!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:11

koosie schreef:
MissPromiss schreef:

kijk eens op marktplaats.nl
daar worden ze een stuk goedkoper aangeboden en simlock vrij al
inplaats van samsung 5050 moet je samsung ladyphone intikken rechts boven dan
krijg je meer resultaten
ciska

Ja ongetwijfeld maar ik had het over nieuwe telefoons he ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:12

xkimmx schreef:
Als ik hem koop, ga ik hem in de winkel simlock vrij kopen omdat ik gewoon persé T-Mobile prepaid wil. Dan krijg ik elke maand 300 gratis smsjes en kan ik aan de €10,- -die ik elke maand moet opwaarderen- bellen. Dus ben ik maar €10,- per maand kwijt terwijl ik normaal zonder die gratis smsjes anders het dubbele kwijt was!
Je betaald helaas wel €30,- meer voor een simlockvrij toestel.. Maar al laat ik het bij een turk doen is mijn garantie weg.. Dus dat risico wil ik niet lopen met een touchscreen !
Simlock vrij zijn ze €160,-.

Dacht net dat T-Mobile nu ook Samsung Star heeft.. maar kom er nu achter dat dat een droom was. :o

En op marktplaats zijn ze inderdaad stuk goedkoper, heb er ook al gekeken. Maar vertrouw het niet hoor, straks krijg je een lege doos toegestuurd en heb je wel €100,- betaald! Of dat het na 2 weken kapot gaat, dan heb je ook geen garantie meer!

heel heel heel heel heééeeel misschien gaat de mijne de verkoop in, maar dat weet ik nog niet zeker :P

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:22