Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_lautje_ schreef:Wij hebben een soortgelijke kleur tegel in ons toilet en de bovenkant geverfd met Bone China Blue. In de keuken denk ik snel wat veel, maar de lichtere varianten zijn denk ik wel echt heel mooi. Kleurt bij ons iig heel fijn met net niet echt wit.
[ Afbeelding ]

. Malenka schreef:Wij zijn juist voor antraciet gegaan omdat het weg valt in het zicht. De focus ligt daardoor op het uitzicht. Dit viel mij eigenlijk overal op waar we kozijnen bekeken. Je kijkt van binnen tegen het licht in. Als de kozijnen wit zouden zijn zouden ze (in ons geval) juist veel meer opvallen. Bij voorkeur had ik ook nog een heel dun profiel gehad. Maar dat ging echt niet met drielaags glas, in kunststof en een beperkt budget. Maar bij ons in het plafond ook antraciet, zijn de spanten lichtgroen en krijgen de muren ook kleur in ossenbloed en terra.
. Ben wel benieuwd naar een foto van je kozijnen?
. Het ziet er heel onnatuurlijk uit, of zo. 

Sababber schreef:Heeft er hier iemand nog de gouden tip voor glasweefselbehang of iets in deze trant? Ik zoek iets met een subtiel patroon waar verf overheen gaat. Want de muur ziet er aan alle kanten zo uit:[ Afbeelding ]
Het liefst iets met een heeeeel subtiel (ruit) patroon.. maar het is of heel prijzig of heeft beroerde reviews.. ik zoek ook een rol van maximaal 25 meter.
MarliesV schreef:Is renovlies niet een betere optie? Glasvlies heeft altijd een best duidelijke structuur. Als je (bijna) glad wilt zou ik voor een dikke renovlies gaan zoals
https://www.bol.com/nl/nl/f/-/9200000065367832/
Hier vandaag zijde bloemen binnen gekregen. Slechte foto maar zooooo blij mee
[ Afbeelding ]
MarliesV schreef:Is renovlies niet een betere optie? Glasvlies heeft altijd een best duidelijke structuur. Als je (bijna) glad wilt zou ik voor een dikke renovlies gaan zoals
https://www.bol.com/nl/nl/f/-/9200000065367832/
Hier vandaag zijde bloemen binnen gekregen. Slechte foto maar zooooo blij mee
[ Afbeelding ]