! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarrieLeen schreef:Volgens mij komt 'ie er anders ook wel uit bij de check van je hypotheekverstrekker.
Studieschuld staat niet geregistreerd bij het BKR, en DUO verstrekt die gegevens niet. Je kunt erover liegen en dat wordt niet ontdekt. Tenzij je al aan het afbetalen bent en ze het op je bankafschrift zien staan. Of het verstandig is om het te verzwijgen is een tweede, uiteraard.
Daarnaast zouden de maandelijkse lasten door te kopen juist veel minder worden (hoge huurprijs i.v.m. lage hypotheek). Maar het woord verstandig blijft inderdaad knagen..
In die 'bereken-tools' vragen ze er altijd wel naar namelijk.
joyce_eddy schreef:Hoe doen jullie het als je verhuist bent doe je kaartjes op de bus met adres wijziging voor familie en vrienden endergelijke ? Of hoe doen jullie dat precies?

zelf ontworpen eerst ook. En toen laten drukken, 25 euro voor 50 stuk.
. Mijn vriend en ik zoeken momenteel ook een woning met het liefst schuur en een redelijk stuk grond voor paardje aan huis. We zoeken een 'bouwval' (net genoeg om wel in te kunnen wonen maar behoorlijk klussen vinden we niet erg
). Maar het is lastig zeg. Het moet vrij centraal in het land liggen (Noord-Brabant)ivm het werk van mijn vriend.
. Dusja we zoeken maar verder. Ga hier wel fijn meelezen, leer er misschien nog wat van!