Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We zijn zo stom geweest, we hadden een optie moeten nemen... We gingen normaal maandag terug kijken met mijn schoonouders, maar door onverenigbaarheden in de agenda's kunnen we pas vanavond gaan en werd gisteren gebeld door de verkoper, pffff...
Wouden het huis eigenlijk heel graag hebben. We gaan zien wat schoonouders vanavond zeggen en misschien toch nog een bod doen, hopelijk wordt dat bod aanvaard en laat hij niet verder bieden, want dan gaat het over ben ik bang...
Duimen maar...
We hebben een bod in gedachten, maar dat is dan ook meteen ons grensbod... En als hij dan de andere bieders ook wil laten bieden, dan houdt het op voor ons.
... Overigens is er geen jullie
... doe het alleen 
... gegevens partner... is-er-niet!
* gedoe om dat allemaal te regelen, krijg 101 telefoonnummers van mensen die beter op de hoogte zouden moeten zijn en dat zijn ze gewoon niet
Kon er net een paar door de hoorn sleuren, grrr, gelukkig zijn er ook vriendelijke, behulpzame mensen aan de telefoon, anders ging ik morgen alweer terug naar België
Tot zover mijn klaagzang, verder is het hier best fijn wonen hoor
... maar zal het nog even goed navragen. Zelfs bij de kortingsactie staat gewoon 25 jaar garantie. Dus dat moeten ze gewoon bieden.Cayenne schreef:Wij zijn net terug van de bouwtechnische keuring. Viel ons alles mee!
Sonja, bedankt voor de tip! Hij vroeg zich alleen af wat hij voor jou moest gaan keuren en hield zijn hart vast'Hoe krijgt ze die huizen uitgezocht'
![]()
We waren heel tevreden over zijn service!