zou echt te gaaf zijn! denk dat we er sowieso wel uit zouden moeten kunnen komen, maar alles wat we minder betalen kan in de "mooie nieuwe open keuken pot"
Vind hem ook nog fors aan de prijs. Is hier bij mij in de straat, alleen is mijn home een tikke groter én moderner. Heb ik ook nog voor minder gekocht ook.
ik heb nog niets gehoord van de kijkers van woensdag, dinsdag gaan we met een deskundige nog eens bij ons droomhuis kijken, en zonder gekkigheid ga ik woensdag een "eindbod"doen en dan maar even de poot stijfhouden, zullen ze wel niet direct op happen.
nee we hadden al tegenbod gehad (waren maar 10.000 gezakt) rottige is dat die andere kijker nu toch ene bod heeft neergelegd, dus we moeten nu wel wat realistischer gaan bieden.
maar het huis is gewoon echt wat voor ons, is gewoon nog echt heel goed, als je niet wil hoef je er niet zo veel aan te doen. en het is gewoon best heel ruim.
helaas zit de open keuken er niet in, het rookkanaal zit in de weg, en dat weghalen is nog niet zo makkelijk.
ja die kans zit erin, maar ik verwacht sowieso niet dat ze hem voor minder dan wat we nu bieden laten gaan, ik gok eerder dat er nog tussen de 7,5 en 15 duizend bij moet voordat ze hem laten laan. de makelaar liet doorschemeren dat de andere bieder niet heel hoog zat.
onze kijkers komen volgende week voor een 2e bezichtiging, ze hoeven van de bank ook niet eerst hun eigen huis te verkopen, dus dat is mega goed nieuws!
we hebben net zelf een eindbod gedaan op ons droomhuis... afwachten maar.
Mag ik me hier ook melden? Lees al wel een tijdje mee maar dacht ga nu ook maar eens reageren!
Wij wonen nu nog gehuurd maar hebben ons oog laten vallen op een leuk koophuis! Moeten nu de financiering nog rond krijgen en dan gaat alles hopelijk door! En wel het idee dat de banken allemaal wat lastiger doen...
Fokfanaat goede berichten voor je dus! Hopelijk wordt bod geaccepteerd! Spannende tijd dus
gaan jullie mee doen met de open huizen route..... ik hoop stiiekum dat het niet nodig meer is. morgen hopen we meer duidelijk te krijgen over de aankoop van ons boerderijtje....