listiglistje schreef:Ik heb altijd alles via mijn bank zelf gedaan (Rabobank), hypotheekadviseur is daar het eerste gesprek en mogelijkheden bekijken gratis en wordt alles in gang gezet € 1350 euro.
Je weet direct al bij het 1e gesprek wat je kan lenen en bieden.
Ze houden de rente voor je vast, documenten aanleveren en binnen 2 weken was alles geregeld met de hypotheek.
Lees hier altijd veel stress over goedkeuring ed, geklooi met documenten aanleveren, hoge kosten voor hypotheekadviseur, termijn verlengen ed.
Persoonlijk zou ik het via je eigen bank doen, is mij al een aantal keer zeer goed bevallen en rentepercentage maakt ook niet uit.
Ja hier idem voor ons ook via de Rabobank. Documenten en alles aanleveren was erg simpel en alles was duidelijk. Toen documenten allen geleverd waren, was een week later de hypotheek rond. Documenten aangeleverd op maandag, op donderdag gesprek, vrijdag gestuurd voor goedkeuring 2e team, en maandags goedgekeurd dus ging fijn. Zelf iemand geregeld voor taxatie en bouwkundige keuring want bij Rabobank bieden ze niet iemand aan voor bijvoorbeeld taxatie. We hebben met meerdere banken om de tafel gezeten voor gratis advies gesprek en ING was ook super fijn. Heel snel met alles, heel duidelijk, en zij hebben eigen taxateurs mocht je hier gebruik van willen maken.