Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Heeft iemand ervaring met worteldoek van de Action?
Man die bij ons de tuin gaat doen, raadde dit aan omdat het veel goedkoper is dan bij echte tuinzaken. Heb al wel gegoogled maar lees alleen slechte recensies. Zijn wel hele oude berichten allemaal..
Blue_flower schreef:Je kan beter gewoon even een emmer bij de gamma ofzo halen. Vind ik zelf veel prettiger en voor mijn gevoel beter dekkend.
Chabby schreef:Blue_flower schreef:Je kan beter gewoon even een emmer bij de gamma ofzo halen. Vind ik zelf veel prettiger en voor mijn gevoel beter dekkend.
Bedankt voor je reactie. Onze eerste keuze ging naar de Action vanwege de prijs. Ik moet rekening houden met een budget. Weet jij in hoeverre dit verschilt van elkaar?
Chabby schreef:Weet iemand of ze de onderstaande wokpan van het merk Top chef nog bij de Action verkopen?
[ [url=m/WikSFs.png]Afbeelding[/url] ]
En zijn er Bokkers met ervaring met de witte verf van de Action? Ik heb een hele woning welke gewit moet worden.
Chabby schreef:Ik heb helaas geen tijd om te wachten op aanbiedingen. We gaan vandaag de verf halen. Bedankt voor de reacties!